loading...

98music02

,    دانلود آهنگ تورو دست خدا من نمی سپارم,    دانلود آهنگ نمیشه شماعی زاده 320,    دانلود آهنگ نمیشه از شماعی زاده,    اهنگ حسن شماعی زاده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 جمعه 20 اردیبهشت 1398




,    دانلود آهنگ تورو دست خدا من نمی سپارم
,    دانلود آهنگ نمیشه شماعی زاده 320
,    دانلود آهنگ نمیشه از شماعی زاده
,    اهنگ حسن شماعی زاده بنام نمیشه
,    دانلود آهنگ خیلی وقته شماعی زاده با کیفیت 320

 

میمونی قد جون من دوست دارم
تو هستی اولین آخرین یارم
تورو دست خدا من نمی سپارم
حسادت می کنم نازنین یارم
بیا ماهی بشیم در دل دریا
بیا کفتر بشیم تا بریم صحرا
بیا که تا ابد جفت هم باشیم
نشیم بازیچه دست آدم ها
نمیشه وای نمیشه وای نمیشه
دلم از تو دیگه جدا نمیشه
نمیشه وای نمیشه وای نمیشه
دلم از تو دیگه جدا نمیشه
نمی تونم که دل بردارم از تو
بذار دنیا بگن دیوونگیشه
بذار دنیا بگن دیوونگیشه
می خوام روح و دلت مال من باشه
می خوام چشمات فقط دنبال من باشه
می خوام روح و دلت مال من باشه
می خوام چشمات فقط دنبال من باشه
می خوام که عشق تو چون جون شیرینم
تا هستم کعبه آمال من باشه
نمیشه وای نمیشه وای نمیشه
دلم از تو دیگه جدا نمیشه
نمیشه وای نمیشه وای نمیشه
دلم از تو دیگه جدا نمیشه
نمی تونم که دل بردارم از تو
بذار دنیا بگن دیوونگیشه
بذار دنیا بگن دیوونگیشه

 

http://nakaman1.ir

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ تورو دست خدا من نمی سپارم دانلود آهنگ نمیشه شماعی زاده 320 دانلود آهنگ نمیشه از شماعی زاده اهنگ حسن شماعی زاده بنام نمیشه دانلود آهنگ خیلی وقته شماعی زاده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو