loading...

98music02

,    دانلود اهنگ احمد صفایی چه سخته عشقت بد بشه,    احمد صفایی نرو,    دانلوداهنگ احمد صفایی اشتباه,    دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 شنبه 21 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ احمد صفایی چه سخته عشقت بد بشه
,    احمد صفایی نرو
,    دانلوداهنگ احمد صفایی اشتباه
,    دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف
,    دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر
,    دانلود اهنگ نذار تنها بشم
,    احمد صفایی عشق من
,    دانلود آهنگ آینده از احمد صفایی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی دلتنگ

,   

 

 

https://www.bibakmusic.com/3451/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B5%D9%81%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D8%B3%D9%85.html

متن آهنگ قسم از احمد صفایی
تو میخوای که با دوریت منو به آتیش بکشی
دل تو دلت نیست که بری اونقده که عاشقشی
خوابه شب با چشام غریبست حسو حاله گریه دارم
تمومه دلخوشیم این بود که تو دنیام تو رو دارم

نرو نذار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

To Nazar Tanha Bsham Par az Ashkeh To Chasham
به عشقمون قسم که من از تو دست نمیکشم

Be Eshgeh Gasm K Man Az To Dast Nmikasham
زمان برام نمیگذره میخوام که این روزا بگذره
چه سخته عشقت بد بشه از اون همه احساس رد بشه

ترانه آهنگ قسم از احمد صفایی

چرا نمیشه مسیره عشقو با کسی تا انتها رفت
چی شد اون عشقو علاقت اون همه احساس کجا رفت
از دلم بیرون نمیری تویی که به دل نشستی
هیچوقت هیشکی تو نمیشه با اینکه منو شکستی

نرو نذار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

To Nazar Tanha Bsham Par az Ashkeh To Chasham
به عشقمون قسم که من از تو دست نمیکشم

Be Eshgeh Gasm K Man Az To Dast Nmikasham

زمان برام نمیگذره میخوام که این روزا بگذره
چه سخته عشقت بد بشه از اون همه احساس رد بشه

 







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی چه سخته عشقت بد بشه احمد صفایی نرو دانلوداهنگ احمد صفایی اشتباه دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر دانلود اهنگ نذار تنها بشم احمد صفایی عشق من دانلود آهنگ آینده از احمد صفایی دانلود اهنگ احمد صفایی دلتنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو