loading...

98music02

حالا که باید من بدون تو حالا که باید من بدون تو حالا که باید من بدون تو حالا که نباید بمونی تو تو خود منی نفسمی تورو یکم سخته بریدن تو مسیرت همیشه بارونه واسه همین سخته رسیدن چرا به تو نمیرسم همه دار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

حالا که باید من بدون تو
حالا که باید من بدون تو
حالا که باید من بدون تو
حالا که نباید بمونی تو

تو خود منی نفسمی تورو یکم سخته بریدن
تو مسیرت همیشه بارونه
واسه همین سخته رسیدن
چرا به تو نمیرسم همه دارن سهم تو میشن
میسوزم تو خودم میسازم با خودم حتی به تو ولی کم به تو میگم
فقط تو نبودنت تو که نمیشه فرض کرد
نه بدون تو اصن نمیشه حرف زد
قلبم سرد شده بهش نمیشه دست زد
رفت یه جایی که حتی نمیشه پر زد

 

حالا که باید من بدون تو بزنم هرشبا قدمو
حالا که باید من بدون تو بشکفم تنهایی قلبمو
حالا که باید من بدون تو گرم کنم خودم دستمو
حالا که نباید بمونی تو فراموش میکنه من منو

تکست آهنگ عرفان کالبد حالا که

نمیذاشتی منو تنها تو
میدونم نمیدی به کسی تن تو
نمیذاشتی منو تنها تو
تنگ شده دلم من واسه لبخند تو
نمیذاشتی منو تنها تو
میمیرم عزیزم من بعد تو
تو
اگه قول بدی دیوونه آرزو داره که با تو باشه
نه نه نه به همه بگو میخوای اون با تو باشه
یه وقتی تو دورشو خط نکشی ازت جدا شه
نمیتونم بدون تو تو نباشی پ کی باشه
حالا شبا همش فکر تو دستای سردم سهم تو
حالا شبا همش به فکر تو قلبمو میدم بهت نصفشو
شبا همش به فکر تو همه خاطره هات قصه شد
شبا همش فکر تو منم عاشقم عین تو
حالا که باید من بدون تو بزنم هرشبا قدمو
حالا که باید من بدون تو بشکفم تنهایی قلبمو
حالا که باید من بدون تو گرم کنم خودم دستمو
حالا که نباید بمونی تو فراموش میکنه من منو

تکست : عرفان کالبد

https://www.texahang.org







برچسب ها حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو دانلود آهنگ بیکلام حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو متن آهنگ حالا که باید من بدون توحالا که نباید بمونی تو دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو