loading...

98music02

اومدی گفتی که دوست دارم اما من حرفاتو باور ندارم میدونم که تمومه حرفات دروغه میدونی که من دیگه دوستت ندارم خستم ولی به اون فکر نمیکنه دلم ای خدا اونی که میخواستمش کرده ولم اما دوباره برگشته و من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

اومدی گفتی که دوست دارم

اما من حرفاتو باور ندارم

میدونم که تمومه حرفات دروغه

میدونی که من دیگه دوستت ندارم

خستم ولی به اون فکر نمیکنه دلم

ای خدا اونی که میخواستمش کرده ولم

اما دوباره برگشته و منو میخواد

ای وای امون از این دلم

 

قلبی که شکسته دیگه آروم نمیشه

اینو بدون چشم من نم نم بارون نمیشه

برو تا دل من به تنهایی عادت کنه

بزار تا رفتنت خیالمو راحت کنه

آهنگ فکر نمیکنه از امین فیاض

برو و فکر یکی دیگه باش

من میمونم و دلم با غصه هاش

آخه نمیخوام دیگه تو رو ببینم

دل من میمیره با تنهاییاش

خستم ولی به اون فکر نمیکنه دلم

ای خدا اونی که میخواستمش کرده ولم

اما دوباره برگشته و منو میخواد

ای وای امون از این دلم

قلبی که شکسته دیگه آروم نمیشه

اینو بدون چشم من نم نم بارون نمیشه

برو تا دل من به تنهایی عادت کنه

بزار تا رفتنت خیالمو راحت کنه

 

دانلود آهنگ فکر نمیکنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو