loading...

98music02

آهنگ بهار من گذشته  عشقم افسانه گشتهز بس در دوريش من خون دل خوردم خدايااز اين بیگانگی دل خون شدم مردم خدايابهار من گذشته  وفا افسانه گشتهاگر او نبود اميدی دگر ندارمبه جهان بجز او خيالی به سر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398




آهنگ
بهار من گذشته  عشقم افسانه گشته
ز بس در دوريش من خون دل خوردم خدايا
از اين بیگانگی دل خون شدم مردم خدايا
بهار من گذشته  وفا افسانه گشته

اگر او نبود اميدی دگر ندارم
به جهان بجز او خيالی به سر ندارم
چه کنم چه کنم  که از او خبر ندارم
خون شد به خدا اين دل ز دست غم ها


هر جا بوده من زير و رو کرده ام
به هر کجا من تو را جستجو کرده ام
با اين رنج و افسانه زندگی
من از خدايم تو را آرزو کرده ام

کنون که اين دل نشسته تنها
نمانده جز غم به سينه ما
چه شد آن محبت به دل های ما خدايا

کنون که اين دل نشسته تنها
نمانده جز غم به سينه ما
چه شد آن محبت به دل های ما خدايا
 

    http://arrojad.blogfa.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو