loading...

98music02

  دانلود آهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید رو درو دیوار این شه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار,متن آهنگ,متن آهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار ,رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار ,

دانلود اهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار

 تویه این کوچه تاریک منو تنها نمیذاره یاد حرفایه قشنگت که قلبم لونه میکرد...

 

♫ رو در و دیوار این شهر ♫
♫ همش از تو یادگاره ♫
♫ توی این کوچه تاریک ♫
♫ منو تنها نمیذاره ♫
♫ یاد حرفهای قشنگت ♫
♫ که تو قلبم لونه می کرد ♫
♫ یاد دلتنگی چشمات ♫
♫ که منو بهونه میکرد ♫
♫ میزنه آتیش به جونم ♫
♫ پس کجایی مهربونم ♫
♫ آخه من ترانه هامو ♫
♫ واسه کی پس بخونم؟ ♫
♫ دل من هواتو کرده ♫
♫ آخ کجایی نازنینم ♫
♫ کاشکی بودی و می دیدی ♫
بی تو من تنها ترینم ♫
♫ توی این بازی که ساختی ♫
♫ من همه هستیمو باختم ♫
♫ زیر پات گذاشتی آخر ♫
♫ عشقی که من از تو ساختم ♫
♫ اگه تو دوستم نداشتی ♫
♫ از دلم خبر نداشتی ♫
♫ دلت از سنگ شده انگار ♫
♫ که منو تنها گذاشتی ♫
♫ میزنه آتیش به جونم ♫
♫ پس کجایی مهربونم ♫
♫ آخه من ترانه هامو ♫
♫ واسه کی پس بخونم؟ ♫
♫ دل من هواتو کرده ♫
♫ آخ کجایی نازنینم ♫
♫ کاشکی بودی و می دیدی ♫
♫ بی تو من تنها ترینم ♫

رو در دیوار این شهر

♫ می شینم منتظر اینجا ♫
♫ تا تو برگردی دوباره ♫
♫ تا بشینی پای حرفهام ♫
♫ بریم تا ماه و ستاره ♫
♫ می دونم میای یه روزی ♫
♫ یه روزی که خیلی دیره ♫
♫ یه روزی دل شکسته ام ♫
♫ سر ابن کوچه می میره ♫
♫ میزنه آتیش به جونم ♫
♫ پس کجایی مهربونم ♫
♫ آخه من ترانه هامو ♫
♫ واسه کی پس بخونم؟ ♫
♫ دل من هواتو کرده ♫
♫ آخ کجایی نازنینم ♫
♫ کاشکی بودی و می دیدی ♫
♫ بی تو من تنها ترینم ♫

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار متن آهنگ متن آهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار کد آهنگ پیشواز ایرانسل رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار دانلود اهنگ رو درو دیوار این شهر همش از تو یادگار تویه این کوچه تاریک منو تنها نمیذاره یاد حرفایه قشنگت که قلبم لونه میکرد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو