loading...

98music02

    دانلود آهنگ جدید جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو,دانلود آهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

 

دانلود آهنگ جدید جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو,دانلود آهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو ,دانلود آهنگ بیکلام جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو,دانلود آهنگ,متن آهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو ,جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو ,Download Music,

 

دانلود اهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو

 برگشت و رفت دل کندی نفهمیدم پس چرا خواستی منو...

 

جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو●♪♫
برگشت ورق دل کندی و نفهمیدم پس چرا خواستی منو●♪♫

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن●♪♫
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه●♪♫
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم●♪♫
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم●♪♫

شعر و ملودی : ماکان بند

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن●♪♫
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه●♪♫
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم●♪♫
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم●♪♫

 

همیشه حرفت هست همش تو این خونه●♪♫
دل من از دوریت میگیره هی بهونه●♪♫
نمیشه پرتش کرد ذهنمو دور از فکرت●♪♫
نمیشه ردش کرد درگیرم با عشقت●♪♫

تنظیم قطعه : امیرمیلاد نیکزاد

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن●♪♫
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه●♪♫
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم●♪♫
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم●♪♫

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن●♪♫
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه●♪♫
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم●♪♫
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://music-fa.com/download-song/521/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو دانلود آهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو دانلود آهنگ بیکلام جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو دانلود آهنگ متن آهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو Download Music دانلود اهنگ جالب اینجاس میگفتی تو پیشم بمون هیچ وقت نرو برگشت و رفت دل کندی نفهمیدم پس چرا خواستی منو...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو