loading...

98music02

اهنگ ستاره ي شب هام من و تو باهم ميتونيم زندگي از سر بسازيمتا ک دنيا مال ما شه ، هميشه باهم بمونيم عاشق بمونيم من و تو باهم ميتونيم ارزوهاي قديمو به سرانجام برسونيم ليلي و مجنون بمونيم مجنون بمونيمستا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 48 سه شنبه 14 خرداد 1398

اهنگ ستاره ي شب هام

من و تو باهم ميتونيم زندگي از سر بسازيم
تا ک دنيا مال ما شه ، هميشه باهم بمونيم
عاشق بمونيم

من و تو باهم ميتونيم ارزوهاي قديمو به سرانجام برسونيم
ليلي و مجنون بمونيم
مجنون بمونيم



ستاره ي شب هام تويي عزيز من
ميخوام ک پيشم باشي هميشه و هر دم

ستاره ي شب هام تويي اميد من
ميخوام ک پيشم باشي حتي شده يک دم







برچسب ها دانلود آهنگ ستاره ي شب هام ایمان غلامی با کیفیت 320 Download Music ستاره ي شب هام ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز همراه اول ستاره ي شب هام ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام ستاره ي شب هام ایمان غلامی متن آهنگ ستاره ي شب هام ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ستاره ي شب هام ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ستاره ي شب هام ایمان غلامی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو