loading...

98music02

دانلود اهنگ آه دکتربَره اَم گرگی بود در لباس بَره من اَزَش میخوانم گوش کن یک ذره آق دکتر سر من درد بزرگی شده است بَره لعنتی اَم عاشق گرگی شده است سرد شد از تن من دل به خیابان زد و رفت😔😔💔 آه مَردُ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 چهارشنبه 15 خرداد 1398

دانلود اهنگ آه دکتربَره اَم گرگی بود در لباس بَره

من اَزَش میخوانم گوش کن یک ذره

آق دکتر سر من درد بزرگی شده است

بَره لعنتی اَم عاشق گرگی شده است

سرد شد از تن من دل به خیابان زد و رفت😔😔💔

آه مَردُم نَفَست گمشده باشد سخت است

 

نَفَست همدم مردم شده باشد سخت است

امان امان این رسم رفاقت نبود

این عشق و عدالت نبود

این رابطه عادت نبود

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره دانلود آهنگ آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره متن آهنگ آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره متن آهنگ دانلود آهنگ جدید آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی آه دکتر بَره اَم گرگی بود در لباس بَره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو