loading...

98music02

اولین روزی که دیدمت رو یادت موندهچشامون چه برقی زد هنوز به یادم موندهوقتی دستاتو گرفتم توی دستای خودگونه هات سرخ شدن خوب به یادم موندهبعد رفتن تو هیچ وقت دیگه عاشق نشدمهنوزم منتظرم چشام به راهت موندها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 پنجشنبه 23 خرداد 1398

اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده
چشامون چه برقی زد هنوز به یادم مونده
وقتی دستاتو گرفتم توی دستای خود
گونه هات سرخ شدن خوب به یادم مونده
بعد رفتن تو هیچ وقت دیگه عاشق نشدم
هنوزم منتظرم چشام به راهت مونده
اگه یک روزی بیام دوباره من به دیدنت
نمی دونم اصلا منو یادت مونده
نکنه یادت نیاد من به یادت میارم
یه سبد لاله عشق زیر پاهات میذارم
از همون گلایی که من به دستت میدادم
یه دونه لاله سرخ روی سینت میزدم
تو هنوز عشق منی تو بازم مال منی
تا که دنیا دنیاست میون قلب منی


دل من گواه میده آخرش مال منی
توی گلخونه عشق گل گلدون منی
دل من گواه میده آخرش مال منی

اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده
چشامون چه برقی زد هنوز به یادم مونده
وقتی دستاتو گرفتم توی دستای خود
گونه هات سرخ شدن خوب به یادم مونده
مثل فرهاد برات تیشه زدم به قلب کوه
مثل مجنون بودم آیا به یادت مونده
اگه یک روزی بیام دوباره من به دیدنت
نمیدونم اصلا منو یادت مونده
نکنه یادت نیاد من به یادت میارم
یه سبد لاله عشق زیر پاهات میذارم
از همون گلایی که من به دستت میدادم
یه دونه لاله سرخ روی سینت میزدم
تو هنوز عشق منی تو بازم مال منی
تا که دنیا دنیاست میون قلب منی
دل من گواه میده آخرش مال منی
توی گلخونه عشق گل گلدون منی
دل من گواه میده آخرش مال منی







برچسب ها متن آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده دانلود ریمیکس اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده کیفیت 320 دانلود آهنگ Mp3 اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده دانلود آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده کد پیشواز ایرانسل اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده دانلود آهنگ جدید اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده [Music] Darkhasti کد پیشواز همراه اول اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده دانلود آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده بیکلام دانلود آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ اولین روزی که دیدمت رو یادت مونده 1398
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو