loading...

98music02

متن آهنگ دلارام علی عبداللهی آخه تو چی داری تو این حوالیهرجا پا میزارم هواتو عشقه یه عشق تن ناز ساده ای و نازمحو تو میشم نگاتو عشقهای تو زیبا روی مهتابم مهر تو توی دلم افتاده دیگهای دلارام جان جانان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 دوشنبه 03 تیر 1398

متن آهنگ دلارام علی عبداللهی

آخه تو چی داری تو این حوالی
هرجا پا میزارم هواتو عشقه
یه عشق تن ناز ساده ای و ناز
محو تو میشم نگاتو عشقه
ای تو زیبا روی مهتابم مهر تو توی دلم افتاده دیگه
ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره
ای دلارام عاشقم من تک ستاره تو شب من
با خیالت سر سپردم تو نباشی بی تو مردم

منبع hesslove.ir

بی تو بیقرارم بیقرار این دل دیونه ام اروم نداره
ای تو زیبا روی مهتاب مهر توی دلم افتاده دیگه
ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره
ای تو زیبا روی مهتاب مهر تو توی دلم افتاده دیگه
ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره

دانلود آهنگ دلارام علی عبداللهی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دلارام علی عبداللهی همراه اول کد آهنگ پیشواز دلارام علی عبداللهی ایرانسل متن آهنگ کد آوای انتظار دلارام علی عبداللهی متن آهنگ دلارام علی عبداللهی تکست آهنگ دانلود آهنگ دلارام علی عبداللهی دانلود بیت / بیکلام دلارام علی عبداللهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو