loading...

98music02

هیچکی به فکر کسی نیست هرکاریمی خواین می کنین چرا هرکی [...] از همه بیزاره از کسی کمک بخواه تورو تنها میزاره . آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر ک خیلی پــُرَم آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر ک خیلی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 دوشنبه 03 تیر 1398

هیچکی به فکر کسی نیست
هرکاریمی خواین می کنین
چرا هرکی [...] از همه بیزاره
از کسی کمک بخواه تورو تنها میزاره
.
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
.
.
.
آدما چیه؟! چــِه تونه؟! چرا اینطوری شدین؟!
واسه هرچی که می خواین
هرکاری می خواین می کنین


من ک از زندگی باتو خیری ندیدم
جونم و بگیر! آره بگیر
به آخرش رسیدم

آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
.
.
.
آهای دنیا
.

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی







برچسب ها کد آوای انتظار آدما از ایمان غلامی دانلود بیت / بیکلام آدما از ایمان غلامی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز آدما از ایمان غلامی ایرانسل متن آهنگ آدما از ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز آدما از ایمان غلامی همراه اول تکست آهنگ دانلود آهنگ آدما از ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو