loading...

98music02

,    دانلود آهنگ جدید جمشید,    دانلود آهنگ جدید جمشید کردی,    دانلود آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند,    دانلود آهنگ جدید جمشید چم چم, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 جمعه 07 تیر 1398





,    دانلود آهنگ جدید جمشید
,    دانلود آهنگ جدید جمشید کردی
,    دانلود آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند
,    دانلود آهنگ جدید جمشید چم چم
,    دانلود آهنگ جدید جمشید دست جنون
,    دانلود آهنگ جدید جمشید بغلم کن
,    دانلود آهنگ جدید جمشید سلطان من است
,    دانلود آهنگ جدید جمشید اشتباه
,    آلبوم جدید جمشید 97

دانلود آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند
آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Jamshid Behem Del Naband
ترانه : مهتاب نصر | آهنگ : حامد میران | تنظیم : آرش عابدی

دانلود آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند

 

متن آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند

بهم دل بندو برو عشقه من با دردای این مرد کمتر بساز

نمون پای این خسته ی بی نفس برو زندگیتو پای من نباز

تصور نکن رفتنت ساده بود یا تنها فقط ترک یه عادته

تو فکر میکنی با خودت این شبا تو گریونیو من دلم راحته

شعر آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند

باهام صادقی با تمومه دلت میدونم که دوست داشتنت خالصه

میدونم که هنوز دلت داغه و واست تازگی داره این حادثه

تو فکر میکنی من شبا راحتم نمیبینی اشکامو رو صورتم

ببین این شکستو تو چشمای من ببین من همون مرد دیروزتم

برو فکر اینم نکن بعد تو به روز منو زندگیم چی میاد

دیگه غصه ی ریه هامو نخور که جای نفسهای تو چی بخواد

با این دلخوری دل نکن از منو منو بیشتر از این مردد نکن

برو پای این مرد تنها نمون , نمون با خودت این همه بد نکن

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

https://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید جمشید دانلود آهنگ جدید جمشید کردی دانلود آهنگ جدید جمشید بهم دل نبند دانلود آهنگ جدید جمشید چم چم دانلود آهنگ جدید جمشید دست جنون دانلود آهنگ جدید جمشید بغلم کن دانلود آهنگ جدید جمشید سلطان من است دانلود آهنگ جدید جمشید اشتباه آلبوم جدید جمشید 97
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو