loading...

98music02

X دانلود آهنگ شکوفه جان X دانلود آهنگ شکوفه حامد پهلان X دانلود آهنگ در مورد اسم شکوفه X دانلود آهنگ شکوفه خانم X دانلود آهنگ برای عروسی شکوفه X دانلود آهنگ شکوفه جونم X&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1169 پنجشنبه 20 تیر 1398
X دانلود آهنگ شکوفه جان X دانلود آهنگ شکوفه حامد پهلان X دانلود آهنگ در مورد اسم شکوفه X دانلود آهنگ شکوفه خانم X دانلود آهنگ برای عروسی شکوفه X دانلود آهنگ شکوفه جونم X دانلود آهنگ برای تولد شکوفه X دانلود آهنگ مخصوص اسم شکوفه X دانلود آهنگ خونده شده به اسم شکوفه X دانلود اهنگ برای اسم شکوفه X دانلود آهنگ شکوفه جون X دانلود آهنگ شکوفه خانوم X دانلود اهنگ برای نام شکوفه X دانلود آهنگ های با نام شکوفه X دانلود آهنگ شاد اسم شکوفه X دانلود آهنگ شاد برای اسم شکوفه

 

متن آهنگ مائد به نام شکوفه
شکوفه انارم گل سرخ بهارم
به جای هر چی عشق اسم تو رو میارم

از تو سرود شعرم با تو نشسته دستم
همیشه عاشق تو همین شدم که هستم
با تو پر از بهارم جشن شکوفه زارم
یه پنجره به باغی پر از نگاه یارم
آهای محبوب قلبم مرحم روز دردم
با خواستنت هزار بار عشقم رو بیمه کردم

پای تموم حرفا نشستی و نشستم
تندیس غصه ها رو شکستی و شکستم
برگ برنده تو چشمای روشنت بود
بدرقه راه من اون عطر پیرهنت بود
ای تو سیب گلابم عشق عزیز و نابم
بگو که مثل منی منتظر جوابم
آهای محبوب قلبم مرحم روز دردم
با خواستنت هزار بار عشقم رو بیمه کردم

پای تموم حرفا نشستی و نشستم
تندیس غصه ها رو شکستی و شکستم
برگ برنده تو چشمای روشنت بود
بدرقه راه من اون عطر پیرهنت بود
ای تو سیب گلابم عشق عزیز و نابم
بگو که مثل منی منتظر جوابم
آهای محبوب قلبم مرحم روز دردم
با خواستنت هزار بار عشقم رو بیمه کردم

https://naslemusic.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ شکوفه جان دانلود آهنگ شکوفه حامد پهلان دانلود آهنگ در مورد اسم شکوفه دانلود آهنگ شکوفه خانم دانلود آهنگ برای عروسی شکوفه دانلود آهنگ شکوفه جونم دانلود آهنگ برای تولد شکوفه دانلود آهنگ مخصوص اسم شکوفه دانلود آهنگ خونده شده به اسم شکوفه دانلود اهنگ برای اسم شکوفه دانلود آهنگ شکوفه جون دانلود آهنگ شکوفه خانوم دانلود اهنگ برای نام شکوفه دانلود آهنگ های با نام شکوفه دانلود آهنگ شاد اسم شکوفه دانلود آهنگ شاد برای اسم شکوفه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو