loading...

98music02

,    ,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا کامل,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا انقدر سوختم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3600 چهارشنبه 26 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا
,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا کامل
,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا انقدر سوختم
,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا شیرین عقل
,    دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا انقدر سوختم کامل
,    دانلود اهنگ جدید امید کرمی و ویدا
,    دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم
,    اهنگ امید کرمی جدید
,    دانلود اهنگ امید کرمی انقدر سوختم

 

http://nakaman1.ir

انقدر سوخته ام پای هر بی سروپایی

که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند

سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد

آهنگ امید کرمی و ویدا

امتحان کردم ببیند سنگ میفهمد تو را ؟

از تو گفتم با دلم کوتاه آمد گریه کرد

سنگ میگفت تو چطور کشیدی این دردهارا

آهنگ امید کرمی و ویدا

دم خونشون نشستی انقدر مستی که نمیفهمی سرما را

ویدار میخونه

دور من خالی شده هیچکس دیگه نیست پیشم

زیر بارونم که نه ! زیر اشکام خیس میشم …

تو فقط اراده کن به عشق تو من میرم

به خدا میرم من تا تو به عشقت برسی

منو باز فروختی بگو عشقم واسه ی چی ؟

مهربون شدی گلم عطر تنت فرق کرده

اونی که من نبودم دست تو رو رد کرده /….

دموی این آهنگ قابل دانلود استـــ

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا کامل دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا انقدر سوختم دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا شیرین عقل دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا انقدر سوختم کامل دانلود اهنگ جدید امید کرمی و ویدا دانلود اهنگ امید کرمی دلبرم اهنگ امید کرمی جدید دانلود اهنگ امید کرمی انقدر سوختم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو