loading...

98music02

  دانلود آهنگ خط آخر نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪♬ ….. امان ای دل ای دل ای دلف دست رفاقت♪ الان عاشقی خیلی دارنه درد♪ این دنیا درنه وی مرد و نامرد📣♩♩ تی سر هر کسی پیش دوستمه شرط♪ تی د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 جمعه 11 مرداد 1398

 

دانلود آهنگ خط آخر نیما مهدوی

….. ♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..
امان ای دل ای دل ای دلف دست رفاقت
الان عاشقی خیلی دارنه درد
این دنیا درنه وی مرد و نامرد📣♩♩
تی سر هر کسی پیش دوستمه شرط
تی دل دره ریکا من بومه پرت♪♪
می شعری خط آخر📣♩♩
بی من نشو تو سفر♩♩♩
بیری هزار تا دلبر هیچوقت از من نوونه سرد♩♩♩

 

 

تی خاطری لب بزومه مشروب📣♩♩
ششی دل گتمه این ریکا هسته محبوب♩♩

می دل دریا ویه تیسه بیه جوب♬♬
می قلب ره دوستی گلیله و توپ📣♩♩
می شعری خط اخر بی من نشو تو سفر📣♩♩
بییری هزار تا دلبر
هیچوفت از من نوونه سرد📣♩♩
ریکا ساده ویمه بیمه خلافکار
منی دست هدایی چه تل سیگار
می اسم دپته مازرونی کنار📣♩♩
شعر و قلم آخر می دست هادا کار📣♩♩
می شعر خط آخر بی من دره شونی سفر♭♭
بیری هزار تا دلبر هیچوقت از من نوونه سرد

…..
♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..

نیما مهدوی خط آخر

پخش آنلاین موزیک

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند.

 

منبع سویل موزیک







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 خط آخر نیما مهدوی کد آهنگ پیشواز خط آخر نیما مهدوی دانلود آهنگ زیبای خط آخر نیما مهدوی دانلود موزیک شعر آهنگ خط آخر نیما مهدوی کد آهنگ پیشواز خط آخر نیما مهدوی ایرانسل متن آهنگ خط آخر نیما مهدوی تکست آهنگ خط آخر نیما مهدوی دانلود آهنگ خط آخر نیما مهدوی به همراه متن تکست اهنگ متن آهنگ متن آهنگ خط آخر نیما مهدوی + دانلود کد آهنگ پیشواز خط آخر نیما مهدوی همراه اول دانلود آهنگ خط آخر نیما مهدوی بهمراه متن آکورد آهنگ خط آخر نیما مهدوی دانلود اهنگ دانلود آهنگ جدید خط آخر نیما مهدوی دانلود آهنگ خط آخر نیما مهدوی دانلود اهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو