loading...

98music02

متن آهنگ آخر عشقا از ایمان غلامیمتن آهنگ آخر عشقا از ایمان غلامی♫♫♫ترس نبودن کنار تو انگار مثل یه سایه باهامهاگه تو این روزا با من سردی، همه تقصیر کارامهتا به تو گفتم عاشقتمتا به تو گفتم عمر منیداری ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 06 شهریور 1398









متن آهنگ آخر عشقا از ایمان غلامی

متن آهنگ آخر عشقا از ایمان غلامی

♫♫♫

ترس نبودن کنار تو انگار مثل یه سایه باهامه

اگه تو این روزا با من سردی، همه تقصیر کارامه

تا به تو گفتم عاشقتم

تا به تو گفتم عمر منی

داری هر کاری می کنی تا ،قید منو بزنی

همیشه آخر عشقا، تا که دنیا بوده دنیا


میمونه با سرنوشتش یه نفر همیشه تنها

♫♫♫

شاید تقصیر خود من بود که تنها موندم

اینقده محو تو بودم از خودم جا موندم

از همون اولشم آخرشو میدیم

تو یه کاهی بیش نبودی، من ازت کوه ساختم



منبع تکسانگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو