loading...

98music02

,    متن اهنگ شیرین شیرین عمرم,    متن آهنگ شیرین شیرین جونم,    شیرین شیرین حامد پهلان انلاین,    اهنگ شیرین حامد پهلان ریمیکس,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 سه شنبه 09 مهر 1398


,    متن اهنگ شیرین شیرین عمرم
,    متن آهنگ شیرین شیرین جونم
,    شیرین شیرین حامد پهلان انلاین
,    اهنگ شیرین حامد پهلان ریمیکس
,    دانلود اهنگ شيرين شيرين جونم شيرين شيرين عمرم
,    حامد پهلان شیرین ریمیکس
,    حامد پهلان شیرین شیرین 2
,    اهنگ شیرین جونم
,    دانلود آهنگ شیرین شیرین امید جهان

https://arusirani.ir/12705/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%BE%D9%87%D9%84%D8%A7%D9%86/

یه یاری دارم اسمش شیرینه
همیشه حرفاش به دل میشینه
یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره
شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هر بار من دیدمت مردم
ناز کن موهاتو باز کن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن
ناز کن موهاتو باز کن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن ، حالا پرواز کن
شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هر بار من دیدمت مردم
یه یاری دارم اسمش شیرینه
همیشه حرفاش به دل میشینه
یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره
شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هر بار من دیدمت مردم
ناز کن موهاتو باز کن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها متن اهنگ شیرین شیرین عمرم متن آهنگ شیرین شیرین جونم شیرین شیرین حامد پهلان انلاین اهنگ شیرین حامد پهلان ریمیکس دانلود اهنگ شيرين شيرين جونم شيرين شيرين عمرم حامد پهلان شیرین ریمیکس حامد پهلان شیرین شیرین 2 اهنگ شیرین جونم دانلود آهنگ شیرین شیرین امید جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو