loading...

98music02

  ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── تو را آن گونه می خواهم؛ که زندانِ زلیخا را!●♪♫کمک کن… آهِ تو جانا؛ بگیرد دامنِ ما را!●♪♫ندارم هیچ امیدی؛ به این دنیای تبعیدی●♪♫که من از بد بیابانی؛ گرفته ام راهِ دریا ر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 جمعه 19 مهر 1398

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو را آن گونه می خواهم؛ که زندانِ زلیخا را!●♪♫
کمک کن… آهِ تو جانا؛ بگیرد دامنِ ما را!●♪♫
ندارم هیچ امیدی؛ به این دنیای تبعیدی●♪♫
که من از بد بیابانی؛ گرفته ام راهِ دریا را… دریا را…●♪♫
چنان از دیدنت دورم؛ که باور کرده ام، کورم!●♪♫

 

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید زمانی
تو کاری کن؛ بدونِ تو، نبینم صبحِ فردا را…●♪♫
برف آمد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…●♪♫
برف آمد… برف آمد… یک زمستان؛ گم شدم!●♪♫
برف آمــد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…●♪♫


برف آمـد… برف آمـــد… یک زمستان؛ گم شدم!●♪♫
نه عهدی؛ با کسی بستم…●♪♫
نه در آغوشِ تو هستم…●♪♫
تو که از دور می بینی… تو حل کن؛ این معما را●♪♫
تمامِ طولِ آذر ماه؛ تو را طی می کنم، با آه!●♪♫
فقط پاییز می فهمد؛ غمِ یک مردِ تنها را…●♪♫
برف آمد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…●♪♫
برف آمد… برف آمد… یک زمستان؛ گم شدم!●♪♫
برف آمد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…●♪♫
برف آمد… برف آمد… یک زمستان؛ گم شدم!●♪♫

 

https://music-fa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو