loading...

98music02

دلخوشی همش یه رویاست دیدن تویه سرابهعشق منو تو عزیزم مثل عشقای محاله تو بدون تموم عمرم من به پای تو میمیرم حتی یه لحظه نشد که دست تو رو بگیرممن بدون تو نمیخوام توی این تنهائی بمونممن همه دنیام و مید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 جمعه 03 آبان 1398

دلخوشی همش یه رویاست دیدن تویه سرابه
عشق منو تو عزیزم مثل عشقای محاله

تو بدون تموم عمرم من به پای تو میمیرم حتی

یه لحظه نشد که دست تو رو بگیرم
من بدون تو نمیخوام توی این تنهائی بمونم

من همه دنیام و میدم تا کنار تو بمونم

من برای با تو بودن دل به صد جاده سپردم

ترس از اینکه تو نباشی توی این جاده میمردم

 


دلخوشیم همش یه رویاست دیدن تو یه سرابه

عشق من و تو عزیزم مثل عشق های محاله

تو بدون تموم عمرم من بپای تو میمیرم

حتی یک لحظه نشد که دستای تورو بگیرم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو