loading...

98music02

انگاری قسمت نمیشه منم برم کرب وبلا انگاری قسمتم اینه فقط برم امام رضا کربلا تا کی بشینم عکستو ببینم عمرم تموم شد کربلا تا کی نبینم پس کی میبینم عمرم حروم شد دل واسه تو پر میزنه میره حرمت سر میزنه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 شنبه 04 آبان 1398

انگاری قسمت نمیشه منم برم کرب وبلا

انگاری قسمتم اینه فقط برم امام رضا

کربلا تا کی بشینم عکستو ببینم عمرم تموم شد

کربلا تا کی نبینم پس کی میبینم عمرم حروم شد

دل واسه تو پر میزنه میره حرمت سر میزنه در خونتو در میزنه

یا ثارالله آقام آقام آقام یا ثارالله آقام آقام آقام

اگه خدا قسمت بکنه محرمی زایرت میشم

اگه خدا قسمت بکنه یه روز مسافرت میشم

کربلا وقتی که تو بودی دلمو ربودی پس کی بیام

 

کربلا تو منو سوزوندی دلمو شکوندی تا کی نیام

دق میکنم اگه نبینم الهی من هم ببینم تو حرمت آقا بشینم

یا ثارالله آقام آقام آقام یا ثارالله آقام آقام آقام

وقتی که قلبم میگیره میرم به مشهد الرضا

با خودم میگم که آقا اینجام مثل کرب و بلا

کربلا هنر نکردی اگه خیلی مردی بدا رم سوا کن

کربلا از بدا جدا نیست مخصوص خوبا نیست ما رم جدا کن

عکستو روی دیواره  سر به سر من میذاره

شبا میاد تو خواب من صبر من هم حدی داره

یا ثارالله آقام آقام آقام یا ثارالله آقام آقام آقام

 

http://baradmusic.ir

دریافت فایل







برچسب ها کد آهنگ پیشواز انگاری قسمت نمیشه آهنگ پیشواز انگاری قسمت نمیشه منم برم کرببلا آهنگ انگاری قسمت نمیشه منم برم کربلا دانلود مداحی انگاری قسمتم نمیشه منم برم کربلا متن نوحه انگاری قسمت نمیشه منم برم کربلا کد آهنگ پیشواز همراه اول مجتبی رمضانی لیست زائرا اهنگ پیشواز های مجتبی رمضانی کد پیشواز همراه اول از حرم برام بگو کد پیشواز یا مهدی صاحب زمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو