loading...

98music02

بذار تو حال خودم باشم بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع بذار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع بذار تو حال خودم باشم اصلا نمیخوام پا شم  بذار تو حال خود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 سه شنبه 07 آبان 1398

بذار تو حال خودم باشم

بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع

بذار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع

بذار تو حال خودم باشم اصلا نمیخوام پا شم

 

بذار تو حال خودم باشم نمیتونم زورکی تو دل تو جا شم

بذار تو حال خودم باشم میخوام چند روزی تنها شم

بذار تو حال خودم باشم نمیخوام رویاهای تو از هم بپاشن

قشنگیه صورت تو به خنده هاشن

 

بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع

بذار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

نمیخواد پا شه...

...

 

بذار برو منو اصن با این هوا هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سختو یه جوری از پَسِش برام رو شده دستت برام

بذار برو منو و نیا این وَرا من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درام تنگه قفسش برام

ولی من میخوام از پسش برام...

 

بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع

بذار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

بذار تو حال خودم باشم منو چندتا شمع

بذار تو حال خودم باشم اصلا نمیخوام پا شم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو