loading...

98music02

شهریوری امشب باز رفتی زود اما خوب عطرت موند با گریه منو خوابوند   تو دوس داری که در ری سریع من یه احساسیه شهریوری تو داری حوصلمو سر میبری میپیچی به پر و پای من بی دلیل تو کاری نمیکنی لب و ده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 سه شنبه 07 آبان 1398

شهریوری

امشب باز رفتی زود اما خوب عطرت موند با گریه منو خوابوند

 

تو دوس داری که در ری سریع من یه احساسیه شهریوری

تو داری حوصلمو سر میبری میپیچی به پر و پای من بی دلیل

تو کاری نمیکنی لب و دهنی فقط حرف میزنی

 

دیگه دوره دوره فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه

حالا که این همه وقت این حرفا تو خونه بوده

خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه

 

این تویی که باعث افت منی عادتتِ حرف مفت بزنی

تو خودتم میدونی دیگه نمیکشی باید دل از من قفل بکنی

تو دنبال دیدن بغض منی عادتت همه رو بُر بزنی

من حالم بهم خورده از این رابطه که خورده زمین

 

تو دوس داری که در ری سریع من یه احساسیه شهریوری

تو داری حوصلمو سر میبری میپیچی به پر و پای من بی دلیل

تو کاری نمیکنی لب و دهنی فقط حرف میزنی

 

دیگه دوره دوره فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه

حالا که این همه وقت این حرفا تو خونه بوده

خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو