loading...

98music02

,    دانلود آهنگ فاتح نورایی,    دانلود آهنگ فاتح نورایی عشق اول,    اهنگ غمگین فاتح نورایی,    آهنگ قدیمی فاتح نورایی,    دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 260 شنبه 09 تیر 1397



,    دانلود آهنگ فاتح نورایی
,    دانلود آهنگ فاتح نورایی عشق اول
,    اهنگ غمگین فاتح نورایی
,    آهنگ قدیمی فاتح نورایی
,    دانلود آهنگ فاتح نورایی فراموشی
,    آهنگ فاتح نورایی وداع آخر
,    دانلود فول آلبوم فاتح نورایی با لینک مستقیم
,    اهنگ جدید فاتح نورایی و سید جلال
,    فاتح نورایی سخته
,   

فاتح نورایی سرزمین آرزوها

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام سرزمین آرزوها با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین سرزمین آرزوها

فاتح نورایی سرزمین آرزوها

download new music by Fateh Nooraee Sarzamine Arezooha With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی با نام سرزمین آرزوها با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ سرزمین آرزوها از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ سرزمین آرزوها را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ سرزمین آرزوها از فاتح نورایی

ای در تو جاری شور عشق و زندگانی

ای در نگاه مردمانت مهربانی

چو زیر بار جور دوران خم نگشتی

چون در هجوم باد و بوران خم نگشتی

ای ماه میهن در پناهت زنده هستم تا که هستم

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی سرزمین آرزوها

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی هیس دلم

فاتح نورایی هیس دلم

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام هیس دلم با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین هیس دلم

فاتح نورایی هیس دلم

download new music by Fateh Nooraee Hiss Delam With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی با نام هیس دلم با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ هیس دلم از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ هیس دلم را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ هیس دلم از فاتح نورایی

هیس دلم دیگه نیست دلم

منو دید و رفت با چشم خیس دلم

هیس دلم عاشقم هیس دلم تو خداحافظو بنویس دلم

هر کسی تو رو شکست خب تو هم بزن بشکن

باورش نکن برو هر کی بهت گفت عشقم

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی هیس دلم

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی هنوز نرفتم

فاتح نورایی هنوز نرفتم

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام هنوز نرفتم با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین هنوز نرفتم

فاتح نورایی هنوز نرفتم

download new music by Fateh Nooraee Hanuz Man Naraftam With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ غمگین با موضوع : فاتح نورایی با نام هنوز نرفتم با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ هنوز نرفتم از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ هنوز نرفتم را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ هنوز نرفتم از فاتح نورایی

به کی دل سپردی که منو بردی از یاد

هنو من نرفتم بگو کی دل به تو  داد

تو آخرش میخواستی که ما از هم بپاشیم

لابد بیشتر رفیقه لابد مثل چشاشی

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی هنوز نرفتم

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی دیوونه ای

فاتح نورایی دیوونه ای

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام دیوونه ای با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین دیوونگی

هنوز نرفتم دیوونگی

download new music by Fateh Nooraee Divoonei With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی با نام دیوونه ای با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ دیوونگی از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ دیوونگی را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ دیوونه ایی از فاتح نورایی

خیلی معمولی بود حس من نسبت بهت

مصنوعی شد حست له شدم با دستت

گفتی که دنیاتم پس چرا دل کندی

خوبه خوب تو فکر کن با خودت چند چندی

بگو دردت چیه ته حرفت چیه

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی دیوونه ای

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی دل من رفت

فاتح نورایی دل من رفت

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام دل من رفت با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین دل من رفت

فاتح نورایی دل من رفت

download new music by Fateh Nooraee Dele Man Raft With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ شاد با موضوع : فاتح نورایی با نام دل من رفت با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ دل من رفت از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ دل من رفت را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ دل من رفت از فاتح نورایی

تا تو رو دیدم دل من رفت دل من خسته به تو دل بست

به تو دل بستم تو بگیر دستم آخه بدجوری به چشمای تو بستم

عالیه حالی که با تو دارمو من به تو خیلی علاقه دارمو

عطر تو میده روی لباسمو سمت تو میره همش واسمو

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی دل من رفت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی سید جلال من لنگ توام

فاتح نورایی سید جلال من لنگ توام

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی سید جلال به نام من لنگ توام با کیفیت عالی mp3 320 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین من لنگ توام

فاتح نورایی سید جلال من لنگ توام

download new music by Fateh Nooraee Seyed Jalal Man Lange Toam With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی سید جلال با نام من لنگ توام با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ من لنگ توام از فاتح نورایی سید جلال را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ من لنگ توام را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ من لنگ توام از فاتح نورایی سید جلال

♫ من لنگ توام و منگ توامو بدجوری دلتنگ توامو ♫

♫ خیزمو در چنگ توامو دارو ندارم تویی تاب و توانم ای جان ♫

♫ دیوانه ترین عاشقمو عاشق چشمانتمو دار و ندارم بی تو نتوانم ای جان ♫

♫ درگیر رخ ماهتمو نامتمو همیشه همراهتمو ای همه جانم وصله به تو جانم ای جان♫

♫ درگیرته بد گیرته دل بیمار بدخیمته دل وصلته وابستته دل گیجته پاپیچته دل♫

♫بندته پابنده دل پررو علاقمندته دل چفتته به اسمته دل عاشق اون حسته دل  ♫

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی سید جلال من لنگ توام

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی تب دریا

فاتح نورایی تب دریا

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام تب دریا با کیفیت عالی mp3 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ و پخش آنلاین تب دریا

فاتح نورایی تب دریا

download new music by Fateh Nooraee Tabe Darya With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی با نام تب دریا با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ تب دریا از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ تب دریا را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ تب دریا از فاتح نورایی

آتش زبانه زد دریا به تب رسید

بابا دوید و رفت جانم به لب رسید

می آید از فلک صوت خداییش

من زنده ام هنوز وقت جدایی اش

باران میبارد کم کم امشب

ادامه دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی تب دریا

دانلود آهنگ به دست میارمت فاتح نورایی

فاتح نورایی به دست میارمت

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام به دست میارمت با کیفیت عالی mp3 320 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ به دست میارمت و پخش آنلاین

download new music by : Fateh Nooraee – Be Dast Miaramet With Text And Direct Links In blogmusic

فاتح نورایی به دست میارمت

دانلود آهنگ جدید با موضوع : فاتح نورایی با نام به دست میارمت با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ به دست میارمت از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ به دست میارمت را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ به دست میارمت فاتح نورایی

اگه به چشم تو نمیاد این دفعه تموم خواهشم تو قانع کن منو

شاید بشه که از فکرت جدا بشم

یه کاری کن دلم به بدترین طریق ازت شکسته شه راهی که میخوره

به سمت قلب تو همیشه بسته شه

من عاشقت شدم باز منه لعنتی نمیشه بگذرم ازت به راحتی

پیش خودم میگم بدست میارمت به هر قیامتی

عکساتو میبینم توی هر فرصتی به صورتت میاد ته رفاقتی

پیش خودم میگم بدست میارمت به هر قیامتی

ادامه دانلود آهنگ به دست میارمت فاتح نورایی

دانلود آهنگ غمگین فاتح نورایی شب یلدا

فاتح نورایی شب یلدا

دانلود آهنگ فاتح نورایی شب یلدا

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام شب یلدا با کیفیت عالی mp3 320 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ شب یلدا و پخش آنلاین

download new music by : Fateh Nooraee – Yalda With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ غمگین با موضوع : فاتح نورایی با نام شب یلدا با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ شب یلدا از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ شب یلدا را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ شب یلدا فاتح نورایی

یلدا شده برگرد به این خونه خونه بدون تو چه دلگیره
یلدا شده برگرد کنار من این حجم از تنهایی دلگیره
یلدا شده سال بدون تو هر شب برام مث هزار ساله
کاشکی بیای پیشم که این غم ها دست از سر این خونه برداره

ادامه دانلود آهنگ غمگین فاتح نورایی شب یلدا

دانلود آهنگ زهر مار فاتح نورایی

فاتح نورایی زهر مار

فاتح نورایی زهر مار

دانلود آهنگ جدید هنرمند فاتح نورایی به نام زهر مار با کیفیت عالی mp3 320 در سایت بلاگ موزیک + متن آهنگ زهر مار و پخش آنلاین

download new music by : Fateh Nooraee – Zahre Mar With Text And Direct Links In blogmusic

دانلود آهنگ با موضوع : فاتح نورایی با نام زهر مار با دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 برای شما کاربران گرامی سایت بلاگ موزیک آماده دانلود می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ زهر مار از فاتح نورایی را دانلود و گوش کنید و از آن لذت ببرید.همچنین شعر و تکست آهنگ زهر مار را برای شما در سایت قرار داده ایم.سایت بلاگ موزیک را به یاد داشته باشید و برای دریافت جدیدترین ترانه های ایرانی به ما سر بزنید.

متن آهنگ زهر مار فاتح نورایی

زندگی بدون من چه طعمی داره

لحظه هام بدون تو مث زهر ماره

خوشبختی بدون من از آسمون میباره

بگو زندگی بدون من چه طعمی داره

ادامه دانلود آهنگ زهر مار فاتح نورایی
http://blogmusic.ir/fateh-nooraee/







برچسب ها دانلود آهنگ فاتح نورایی دانلود آهنگ فاتح نورایی عشق اول اهنگ غمگین فاتح نورایی آهنگ قدیمی فاتح نورایی دانلود آهنگ فاتح نورایی فراموشی آهنگ فاتح نورایی وداع آخر دانلود فول آلبوم فاتح نورایی با لینک مستقیم اهنگ جدید فاتح نورایی و سید جلال فاتح نورایی سخته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو