loading...

98music02

,    متن آهنگ کجایی یار من بیا,    متن اهنگ حمید هیراد رسوایی,    متن اهنگ شب که شد حمید هیراد,    آهنگ شب که شد حمید هیراد ریمیکس, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 یکشنبه 01 دی 1398



,    متن آهنگ کجایی یار من بیا
,    متن اهنگ حمید هیراد رسوایی
,    متن اهنگ شب که شد حمید هیراد
,    آهنگ شب که شد حمید هیراد ریمیکس
,    متن آهنگ شب که شد حمید هیراد ریمیکس
,    متن آهنگ حمید هیراد
,    اهنگ شب که شد ریمیکس
,    حمید هیراد شب که شد ریمیکس
,    متن ریمیکس شب که شد حمید هیراد
,    متن آهنگ
,   

شب که شد همش میای به یاد ما شب که شد کجایی یار من بیا
هر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شد

شب که شد نگاهتون همش میاد در نظرم شب که شد صداتون همش میفته تو سرم
هر چی شد یار من فقط بیا دور و برم شب که شد شب که شد

تکست آهنگ شب که شد حمید هیراد

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی

شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد
شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد , شب

شب که شد نگاه گیرایه تو ایمان مرا خواهد شب که شد وسوسه ی نگاه تو جانه مرا خواهد
شب که شد نگاه گیرایه تو ایمان مرا خواهد شب که شد وسوسه ی هوای تو جام مرا خواهد

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی







برچسب ها متن آهنگ کجایی یار من بیا متن اهنگ حمید هیراد رسوایی متن اهنگ شب که شد حمید هیراد آهنگ شب که شد حمید هیراد ریمیکس متن آهنگ شب که شد حمید هیراد ریمیکس متن آهنگ حمید هیراد اهنگ شب که شد ریمیکس حمید هیراد شب که شد ریمیکس متن ریمیکس شب که شد حمید هیراد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو