loading...

98music02

,    ,    متن اهنگ یارم کجایی از نیما افشار,    متن اهنگ نیما افشار بمونی واسم,    متن اهنگ نیما افشار دلبر کی بودی,    متن آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 یکشنبه 01 دی 1398


,   
,    متن اهنگ یارم کجایی از نیما افشار
,    متن اهنگ نیما افشار بمونی واسم
,    متن اهنگ نیما افشار دلبر کی بودی
,    متن آهنگ نیما افشار حواست جای دیگست
,    بیوگرافی نیما افشار خواننده
,    ریمیکس دلبر کی بودی نیما افشار
,    فول البوم نیما افشار
,    اهنگ ماه عسل نیما افشار
,    نیما افشار دکتر
,    متن آهنگ

دلم گرفته بیقرار
هوایی رفتنم یه سرزدست که کلایه داره
نمیشود که بی تو از غمت گذر کنم
بدون تو شبا رو چگونه من صحر کنم
نمیشود که بی تو از غمت گذر کنم
بدون تو شبا رو چگونه من صحر کنم
یارم کجایی که بی تو بیقرار قلبم
امان از جدایی توی فقط دوای دردم
یارم کجایی که بی تو بیقرار قلبم
امان از جدایی توی فقط دوای دردم

++++++++++

تو نیستی و دلم گرفته از تمام دنیا
تو رفتی و شدم بدون تو تنهایی تنها
نمیشود که بی تو از غمت گذر کنم
بدون تو شبا رو چگونه من صحر کنم
نمیشود که بی تو از غمت گذر کنم
بدون تو شبا رو چگونه من صحر کنم
یارم کجایی که بی تو بیقرار قلبم
امان از جدایی توی فقط دوای دردم
یارم کجایی که بی تو بیقرار قلبم
امان از جدایی توی فقط دوای دردم







برچسب ها متن اهنگ یارم کجایی از نیما افشار متن اهنگ نیما افشار بمونی واسم متن اهنگ نیما افشار دلبر کی بودی متن آهنگ نیما افشار حواست جای دیگست بیوگرافی نیما افشار خواننده ریمیکس دلبر کی بودی نیما افشار فول البوم نیما افشار اهنگ ماه عسل نیما افشار نیما افشار دکتر متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو