loading...

98music02

بگو چرا حرف نیزنی ؟ چرا به من دست نمیزنی نگاتو چرا میدزدی ازم ؟ موهامو چرا چنگ نمیزنی بگو کِی یادت رفت منو؟ گرفت ترس جا تو قلبمو نرو هنوز حرفام موندن بگو چجوری یادم رفت تورو بگو بدونم کجای این دنی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 یکشنبه 01 دی 1398

بگو چرا حرف نیزنی ؟ چرا به من دست نمیزنی

نگاتو چرا میدزدی ازم ؟ موهامو چرا چنگ نمیزنی

بگو کِی یادت رفت منو؟ گرفت ترس جا تو قلبمو

نرو هنوز حرفام موندن بگو چجوری یادم رفت تورو

بگو بدونم کجای این دنیایی

بگو بدونم چی شد جدا افتادیم

از هم از هم از هم هههه

خودمو دیدم تو آینه ی قلبت

 

دلم چقدر گرفته رو تنگه

بیا کنارم بیا کنارم بیا کنارم هههه

♫♫♫♫♫♫

تو نشنیدی صدامو چشاتو بستی رو نگامو

تنتو لمس کردم دوباره ندیدی ول کردی دستامو

بگو کی یادم رفت تورو قلبت بهم میگفت که برو

بگو همه حرفاتو حفظم بگو چجوری یادم رفت تورو

بگو بدونم کجای این دنیایی

بگو بدونم چی شد جدا افتادیم

از هم از هم از هم هههه

خودمو دیدم تو آینه ی قلبت

دلم چقدر گرفته رو تنگه

بیا کنارم بیا کنارم بیا کنارم هههه







برچسب ها متن آهنگ بگو بدونم کجای این دنیایی متن اهنگ جاستینا اهنگ جاستینا بگو برا چی متن اهنگ غریبه از جاستینا متن آهنگهای جاستینا mp3 متن اهنگ های جاستینا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو