loading...

98music02

,    ,    متن اهنگ محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم,    اهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی,    متن آهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 سه شنبه 03 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    اهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی
,    متن آهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد
,    متن اهنگ اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    اهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    متن اهنگ جدید اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    خدایا خود ببین خیلی جوانم
,    خدایا خود ببین رضا کرد
,    متن ترانه های محلی

 

متن آهنگ زندانی ۳ رضا کرد

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

🎷 خدایا خود ببین خیلی جوونم ♪♪
دو سال عمر رو در بند زندونم ♪♪♪
خود ندانم چرا زندانیم من ♪♪♪
حکم من را دهند اعدامیم من ♪♪♪
روز میشمارم در بند زندان ♪♪♪
کی میکشند بالای دارم من دهم جان ♪♪♪

sevilmusic دانلود آهنگ زندانی ۳ رضا کرد

زندانی ام من، زندانی ام من ♪♪♪
ملاقاتی ندارم از نداری ♪♪♪
شب خود سر کنم با گریه زاری ♪♪♪
امیدم نا امیده از زمونه ♪♪♪
دل من پر از خون، اشکم روونه ♪♪♪
روز میشمارم، در بند زندان ♪♪♪
خدایا خود ببین خیلی جوونم 🎷🎷
دو سال عمر رو در بند زندونم 🎷







برچسب ها متن اهنگ محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم اهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی متن آهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد متن اهنگ اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد اهنگ خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد متن اهنگ جدید اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم خدایا خود ببین خیلی جوانم خدایا خود ببین رضا کرد متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو