loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ افغانی حال که دیوانه شدم میروی,    آهنگ حال که دیوانه شدم میروی ساربان,    متن موزیک ویدیو حال که دیوانه شدم میروی سپیده,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 657 جمعه 20 دی 1398


,   
,    متن آهنگ افغانی حال که دیوانه شدم میروی
,    آهنگ حال که دیوانه شدم میروی ساربان
,    متن موزیک ویدیو حال که دیوانه شدم میروی سپیده
,    متن آهنگ حال که دیوانه شدم میروی آریانا سعید
,    آهنگ حال که دیوانه شدم میروی از سروش
,    حال که دیوانه شدم میروی از سحر
,    حال که دیوانه شدم سپیده
,    متن آهنگ دیوانه شدم از سپیده 320
,    متن اهنگ حال که دیوانه شدم میروی ریمیکس
,    متن آهنگهای افغانی
,   

 

♫♫ حال که دیوانه شدم ، می روی
بی سر و سامانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
بی سر و سامانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
نیست کسی مونس تنهایی ام
وای به حال سر سودایی ام
نیست کسی مونس تنهایی ام
وای به حال سر سودایی ام
تشنه ی پیمانه شدم ، می روی
زار چو پروانه شدم ، می روی
یار تو ام ، یار وفادار تو
سوخت مرا شعله ی رخسار تو
یار تو ام ، یار وفادار تو
سوخت مرا شعله ی رخسار تو
حیف که بیگانه شدم ، می روی
حیف که بیگانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
بی سر و سامانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
می روی ، جانم به فدایت ، مرو
سوختم از جور و جفایت ، مرو
می روی ، جانم به فدایت ، مرو
سوختم از جور و جفایت ، مرو
حیف که بیگانه شدم ، می روی
حیف که بیگانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
بی سر و سامانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
می روی ، افسانه شدم ، می روی
تشنه ی پیمانه شدم ، می روی
زار چو پروانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی
حال که دیوانه شدم ، می روی







برچسب ها متن آهنگ افغانی حال که دیوانه شدم میروی آهنگ حال که دیوانه شدم میروی ساربان متن موزیک ویدیو حال که دیوانه شدم میروی سپیده متن آهنگ حال که دیوانه شدم میروی آریانا سعید آهنگ حال که دیوانه شدم میروی از سروش حال که دیوانه شدم میروی از سحر حال که دیوانه شدم سپیده متن آهنگ دیوانه شدم از سپیده 320 متن اهنگ حال که دیوانه شدم میروی ریمیکس متن آهنگهای افغانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو