loading...

98music02

متن آهنگ  نوشه بند خرمای موهایتهمراه با دانلود آهنگ نوشه بند خرمای موهایتText  Music Nushe Band Khormaye Moohayatای جان جانانم بیا جانان جانانی مرامن را نمیفهمد کسی اما تو میدانی مرابا مست چ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 203 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ  نوشه بند خرمای موهایت

همراه با دانلود آهنگ نوشه بند خرمای موهایت

Text  Music Nushe Band Khormaye Moohayat

ای جان جانانم بیا جانان جانانی مرا
من را نمیفهمد کسی اما تو میدانی مرا
با مست چشمانت بیا آهوی بی همتای من
با ناز بر سازم برقص ای نازنین زیبای من
خرمای موهایت مرا افطار دعوت میکند
چشمان من هر لحظه با چشمت عبادت میکند


من با تو خوبم خوب من تنها خودت یا هیچ کس
من مطمئنم میشوم یا با تو یا با هیچ کس
ای جان جانانم بیا
ای جان جانانم بیا
تکست آهنگ نوشه بند خرمای موهایت

ای جان جانانم بیا جانان جانانی مرا
من را نمیفهمد کسی اما تو میدانی مرا
با مست چشمانت بیا آهوی بی همتای من
با ناز بر سازم برقص ای نازنین زیبای من
خرمای موهایت مرا افطار دعوت میکند
چشمان من هر لحظه با چشمت عبادت میکند
من با تو خوبم خوب من تنها خودت یا هیچ کس
من مطمئنم میشوم یا با تو یا با هیچ کس
خرمای موهایت مرا افطار دعوت میکند
چشمان من هر لحظه با چشمت عبادت میکند
من با تو خوبم خوب من تنها خودت یا هیچ کس
من مطمئنم میشوم یا با تو یا با هیچ کس
ای جان جانانم بیا
ای جان جانانم بیا

ترانه سرا : گروه نوشه



منبع:
http://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو