loading...

98music02

,    متن آهنگ فریدون اسرایی عاشق شدم,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی,    اهنگ دوست دارم فریدون اسرایی ترکی,    متن آهنگ دوست دارم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 شنبه 21 دی 1398


,    متن آهنگ فریدون اسرایی عاشق شدم
,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی
,    اهنگ دوست دارم فریدون اسرایی ترکی
,    متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی
,    متن آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم
,    متن آهنگ دوست دارم قد تموم عالم
,    دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما ترکی
,    متن اهنگ فریدون اسرایی دوستت دارم ترکی
,    متن آهنگ کوچه لره سو سپمیشم فریدون آسرایی
,    متن آهنگ
,   

 

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
قد تموم آدما
قد تموم عاشقا
دل بردی و پنهون شدی
دل بردی و پنهون شدی
از من چرا ای بی وفا
از من چرا از من چرا..

 

♫♫♫

عاشق شدم عاشق شدم
عاشق شدم عاشق شدم
از چشم من پنهون نشو
از چشم من پنهون نشو
تنها شدم تنها شدم
تنها شدم تنها شدم
تنها نرو تنها نرو
تنها نرو تنها نرو..

♫♫♫

پر می کشی تا آسمون
من خسته ی بی بال و پر
پر می کشی تا آسمون من خسته ی بی بال و پر
روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر..

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
قد تموم آدما
قد تموم عاشقا..







برچسب ها متن آهنگ فریدون اسرایی عاشق شدم متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی اهنگ دوست دارم فریدون اسرایی ترکی متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی متن آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم متن آهنگ دوست دارم قد تموم عالم دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما ترکی متن اهنگ فریدون اسرایی دوستت دارم ترکی متن آهنگ کوچه لره سو سپمیشم فریدون آسرایی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو