loading...

98music02

دانلود آهنگ مجید اخشابی دلتنگ فردا برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   متن آهنگ جدید مجید اخشابی به نام دلتنگ فردا شدم آینه عشقت بیا خود را تماشا کن بیا و خیره شو در من مرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 شنبه 05 بهمن 1398

دانلود آهنگ مجید اخشابی دلتنگ فردا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید مجید اخشابی به نام دلتنگ فردا

شدم آینه عشقت بیا خود را تماشا کن

بیا و خیره شو در من مرا یک لحظه زیبا کن

بیا تکثیر شو در من به تعداد نفس هایم

بیا و با خیال خود مرا دلتنگ فردا کـن

خدایا مهربان بودی از این پس مهربانتر باش

به کـف یک قطره دل دارم به لطف خویش دریا کـن

خدایا مهربان بودی از این پس مهربانتر باش

 

به کـف یک قطره دل دارم به لطف خویش دریا کـن

دلم میگیرد از دنیای بی خورشید آه ای دوست

محبت کـن کمی از گوشه ی این پرده را وا کن

مرا بر دفتر هستی به خط آسمان بنویس

زمین در فهم خود گیرست مرا تنها تو معنا کـن

تمام چوب خط ها را بزن پای همان ابلیس

برای بنده ای چون من حساب تازه ای وا کن

ازین شاخه به آن شاخـه به غفلت میپری ای دل

برو گمگشته خود را درون خویش پیدا کـن

برو گمگشته خود را درون خویش پیدا کـن

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو