loading...

98music02

,    دانلود آهنگ تو بیا فروغ آرزوهام,    دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عارف,    دانلود اهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم فرزین,    دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 787 جمعه 22 تیر 1397







,    دانلود آهنگ تو بیا فروغ آرزوهام
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عارف
,    دانلود اهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم فرزین
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز از عارف
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عهدیه
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم با صدای عهدیه
,    دانلود آهنگ خدا خدا خدایا از فرزین
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز از دلکش
,    دانلود آهنگ هرگز هرگز هرگز عارف

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
خدا خدا خدایا اگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگر خدا خدایا مرا بگریانی من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
تو بیا فروغ آرزوها که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی

منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
تو بیا فروغ آرزوها که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی

منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم

http://www.lachini.com/lyrics/%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%B2+%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%B2/%D8%B9%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ تو بیا فروغ آرزوهام دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عارف دانلود اهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم فرزین دانلود آهنگ هرگز هرگز از عارف دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم از عهدیه دانلود آهنگ هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم با صدای عهدیه دانلود آهنگ خدا خدا خدایا از فرزین دانلود آهنگ هرگز هرگز از دلکش دانلود آهنگ هرگز هرگز هرگز عارف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو