loading...

98music02

,    دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود,    دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود رضا صادقی,    من عاشقت شدم دست خودم نبود رفتی ولی چه زود,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 سه شنبه 26 تیر 1397



,    دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود
,    دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود رضا صادقی
,    من عاشقت شدم دست خودم نبود رفتی ولی چه زود
,    دانلود آهنگ سیروان خسروی من عاشقت شدم کیفیت 320
,    من عاشقت شدم دست خودم نبود رضا صادقي
,    متن آهنگ من عاشقت شدم سیروان خسروی
,    دانلود آهنگ من عاشقت شدم سیروان 320
,    من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود
,    متن آهنگ من عاشقت شدم مهدی یغمایی
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%85/

دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام من عاشقت شدم با لینک مستقیم

Download Music Sirvan Khosravi be Name Man Asheghet Shodam Direct link MP3 320 & 128 + Lyrics Play

دانلود آهنگ سیروان خسروی من عاشقت شدم | متن موزیک

 

متن موزیک من عاشقت شدم سیروان خسروی

تو لحن خنده هات احساس غم نبود
من عاشقت شدم ، دست خودم نبود
این خونه روشنِ ، اما چراغی نیست
دنیام عوض شده ، این اتفاقی نیست
احساس من به تو مابین حرفام نیست
هرچی بهت میگم ، اونی که میخوام نیست
احساس من به تو مابین حرفام نیست
هرچی بهت میگم ، اونی که میخوام نیست
ما مثل هم هستیم ، من عاشق و دیوونم
منم شبیه تو، پابند این خونم
این خونه روشنِ ، اما چراغی نیست
من عاشقت شدم ، این اتفاقی نیست
احساس من به تو مابین حرفام نیست
هرچی بهت میگم ، اونی که میخوام نیست
احساس من به تو مابین حرفام نیست
هرچی بهت میگم ، اونی که میخوام نیست







برچسب ها دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود دانلود آهنگ من عاشقت شدم دست خودم نبود رضا صادقی من عاشقت شدم دست خودم نبود رفتی ولی چه زود دانلود آهنگ سیروان خسروی من عاشقت شدم کیفیت 320 من عاشقت شدم دست خودم نبود رضا صادقي متن آهنگ من عاشقت شدم سیروان خسروی دانلود آهنگ من عاشقت شدم سیروان 320 من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود متن آهنگ من عاشقت شدم مهدی یغمایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو