loading...

98music02

,    دانلود آهنگ باغبان حرامت باد شجریان,    متن شعر باغبان حرامت باد,    باغبان حرامت باد زین چمن چو من,    باغبان که من رفتم زین چمن حرامت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2845 دوشنبه 01 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ باغبان حرامت باد شجریان
,    متن شعر باغبان حرامت باد
,    باغبان حرامت باد زین چمن چو من
,    باغبان که من رفتم زین چمن حرامت باد
,    متن شعر گر رقیب از لعلت بوسه خواست مانع شو
,    ای عاقبت رقیبم زد
,    یوسف عزیزم کو ای برادران
,    ای عاقبت رقیبم زد بوسه
,    ماهور طاهرزاده
,   

http://khosousi.com/baghban-haramat-bad-shajarian-hefz-eshaee-ensemble/

 

دریافت با لینک مستقیم

دریافت از مدیافایر

 

حجم: ۴۰.۴۱ مگابایت
مدت زمان: ۴۲:۰۲
کیفیت: ۱۲۸kbps

? مریم زندی







برچسب ها دانلود آهنگ باغبان حرامت باد شجریان متن شعر باغبان حرامت باد باغبان حرامت باد زین چمن چو من باغبان که من رفتم زین چمن حرامت باد متن شعر گر رقیب از لعلت بوسه خواست مانع شو ای عاقبت رقیبم زد یوسف عزیزم کو ای برادران ای عاقبت رقیبم زد بوسه ماهور طاهرزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو