loading...

98music02

,    اهنگ ستاره دنباله دار محمد بختیاری,    دانلود اهنگ ستاره دنباله دار دوست دارم بی اختیار,    محمد بختیاری ستاره ی دنباله دار,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 977 یکشنبه 07 مرداد 1397


,    اهنگ ستاره دنباله دار محمد بختیاری
,    دانلود اهنگ ستاره دنباله دار دوست دارم بی اختیار
,    محمد بختیاری ستاره ی دنباله دار
,    دانلود اهنگ بیا هواتو دارمو از محمد بختیاری
,    محمد بختیاری دوستت دارم
,    اهنگ محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ های شاد محمد بختیاری
,    دانلود آلبوم هم نفس محمد بختیاری
,    ستاره بختیاری
,   

http://www.hafezmusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری

Download New Music By Mohammad Bakhtiari Called Setare

دانلود آهنگ محمد بختیاری به نام ستاره

بهمراه متن آهنگ پخش آنلاین لینک مستقیم و با دوکیفیت متفاوت ۳۲۰ & ۱۲۸

Www.HafezMusic.iR
حافظ موزیک

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری

*امیدواریم که از این آهنگ زیبا و شنیدنی لذت ببرید. همچنین شما می توانید برای دانلود آهنگ محمد بختیاری بنام ستاره از منو دانلود پایین همین صحفه لینک دانلود آهنگ را مشاهده کرده و موزیک مورد نظر را دانلود کنید و یا بصورت پخش آنلاین گوش دهید. برای حمایت از وب سایت یا پایگاه اینترنتی ما آدرس ( حافظ موزیک ) را به دوستان خود معرفی کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید*

متن آهنگ ستاره از محمد بختیاری :

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ادامه متن آهنگ را میتوانید در کادر پایین همین صفحه مشاهده کنید.

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری

برای حمایت از محمد بختیاری لطفا لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بذارید.

همچنین میتوانید برای درج نظرات خود مربوط به آهنگ ستاره از محمد بختیاری در پایین همین صفحه نظرات خود را ارسال کنید.

در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و محتوای مطلب و یا غیر مجاز بودن پست از طریق تماس با ما یا بخش نظرات اطلاع رسانی کنید.

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری در دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ & ۳۲۰

متن آهنگ ستاره از محمد بختیاری

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

صدا بکن اسمه منو

منی که بی چونو چرا

لب تر کنی مرده واست

تو قلب من جای توئه

همه چیزم واسه توئه

واااای ستاره ی دنبال هیچ وقت منو تنها نذار

گوش کن ببین بهت چی میگم

از همه عالم بریدم

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

صدا بکن اسمه منو

منی که بی چونو چرا

لب تر کنی مرده واست

تو قلب من جای توئه

همه چیزم واسه توئه

واااای ستاره ی دنبال هیچ وقت منو تنها نذار

گوش کن ببین بهت چی میگم

از همه عالم بریدم

دانلود آهنگ ستاره از محمد بختیاری

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

صدا بکن اسمه منو

منی که بی چونو چرا

لب تر کنی مرده واست

تو قلب من جای توئه

همه چیزم واسه توئه

واااای ستاره ی دنبال هیچ وقت منو تنها نذار

گوش کن ببین بهت چی میگم

از همه عالم بریدم

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

ستاره ی دنباله دار

دوست دارم بی اختیار

بگو که دنیای منی

یه وقت ازم دل نکنی

صدا بکن اسمه منو

منی که بی چونو چرا

لب تر کنی مرده واست

تو قلب من جای توئه

همه چیزم واسه توئه

واااای ستاره ی دنبال هیچ وقت منو تنها نذار

گوش کن ببین بهت چی میگم

از همه عالم بریدم

 
4.14 از 14 رای
Likes14Dislikes3

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها اهنگ ستاره دنباله دار محمد بختیاری دانلود اهنگ ستاره دنباله دار دوست دارم بی اختیار محمد بختیاری ستاره ی دنباله دار دانلود اهنگ بیا هواتو دارمو از محمد بختیاری محمد بختیاری دوستت دارم اهنگ محمد بختیاری دانلود آهنگ های شاد محمد بختیاری دانلود آلبوم هم نفس محمد بختیاری ستاره بختیاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو