loading...

98music02

متن آهنگ از من نگذر از ۲۵باند متن ترانه از من نگذر : ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ عاشق تر از قبلمبمون تو پیشمدور از چشات هرگز آروم نمیشمعاشق شدن خوبهاگه عشق توباشهتنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشهتنها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 سه شنبه 09 مرداد 1397
متن آهنگ از من نگذر از ۲۵باند

متن ترانه از من نگذر :

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫

عاشق تر از قبلم
بمون تو پیشم
دور از چشات هرگز آروم نمیشم
عاشق شدن خوبه
اگه عشق توباشه
تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه
تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه

از من نگذر نمیتونم
چون وابستست به تو جونم
محتاجم به نفسهاتو
آخه دور از دستات تو زندونم
آخه دور از دستات تو زندونم
♪♫ ♪♫
هی نمیدونی چه خبره دلم
نمیتونم حرفامو یه نفره بگم
حق داری بری برو من که جای تو نیستم
داری فک میکنی که دیگه من مال تو نستم
کاش میشد چشمارو بست
میخوای بهم بگی باورش سخته
کیه اونکه کنار تو تا تهش هستش
اونکه دیوونته مثه نفس نزدیکه به تو
میگه با توبودن درداشو ت
سکینه یه عمر
♪♫ NexTaraneh ♪♫
نزدیک اگر باشی غرق تو میشم
دور از چشات هرگز آروم نمیشم
از غم دلم دوره آخه تویی امیدم
دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم
دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم
♪♫ ♪♫
از من نگذر نمیتونم
چون وابستست به توجونم
محتاجم به نفسهاتو
آخه دور از دستات تو زندونم

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫

سایت نکس ترانه سایتی بروز در موسیقی

Type Text By : NexTaraneh

متن آهنگ های ۲۵باند

دانلود تمام آهنگ های ۲۵باند

 

۲۵band – Full Archive

 

منبع
---------------


دانلود آهنگ ۲۵باند به نام از من نگذر - نکس ترانه
nextaraneh.ir › خوانندگان فارسی › آرشیـو حرف " بــ "
Translate this page
دانلود آهنگ 25باند به نام از من نگذر با لینک مستقیم و به همراه متن اهنگ از سایت نکس ترانه با امکان دانلود راحت و آسون آهنگ از من نگذر 25 باند.
دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند به همراه متن آهنگ از سایت یه ترانه
yetaraneh.ir › باند › 25 باند
Translate this page
دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند با لینک مستقیم و کیفیت اصلی به همراه متن آهنگ از سایت یه ترانه | در صورت فیلتر بودن از فیلتر شکن استفاده کنید.
دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند - تهران موزیک
tehranmusicdl.ir › آهنگ › دانلود آهنگ جدید
Translate this page
دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند: عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمی شم عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نزار تا بی تو دنیان از هم نپاشه(2).
دانلود آهنگ از من نگذر از گروه 25 باند - ناکامان
nakaman.ir/26867/دانلود-آهنگ-از-من-نگذر-از-گروه-25-باند.html
Translate this page
Jan 22, 2017 - دانلود آهنگ احساسی از من نگذر از گروه 25 باند متن آهنگ عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه ...
25Band Grubundan bir Farsça şarkı: Vazgeçme benden - YouTube
▶ 3:28
https://www.youtube.com/watch?v=qilYBot_aQ4
Jul 2, 2012 - Uploaded by Farsça Şarkılar
İranlı muzik grubu 25 Band'dan bir aşk şarkısı: Ez men negzer/ Vazgeçme benden Çeviri: TR: Eskisinden daha ...
۲۵ باند آهنگ از من نگذر - میهن فال
www.mihanfal.com › مدیا
Translate this page
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی ۲۵ باند ( تامین و عادل ) به نام از من نگذر با ۲ کیفیت متفاوت برای دانلود روی ادامه کلیک کنید برای دانلود روی آهنگ مورد.
دانلود آهنگ 25باند به نام از من نگذر – میهن تکست
mihantext.ir/tag/دانلود-آهنگ-25باند-به-نام-از-من-نگذر/
Translate this page
Dec 11, 2016 - اهنگ از من نگذر ۲۵باند عاشق تر از قبلم بمون توپشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم عاشق شدن خوبه اگه عشق توباشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه ...
25 Band (Tamin & Adel) - Az Man Nagzar - پیکوفایل
s2.picofile.com/.../25_Band_Tamin_Adel_Az_Man_Nagzar.mp3.ht...
Translate this page
Mar 7, 2012 - دانلود آهنگ از من نگذر از گروه 25band - دانلود از سایت : - www.broke-love.ir.
آهنگ ها - آهنگ از من نگذر 25 باند
nasy4u.blogfa.com/post/8
Translate this page
آهنگ ها - آهنگ از من نگذر 25 باند - دانلود آهنگ های مختلف.
دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند با کیفیت 320
songnama.ir/دانلود-آهنگ-از-من-نگذر-25-باند-با...320/tag-65885/ - Translate this page
25 BAND. دانلود آهنگ های زیبا و با احساس 25 باند. برای دانلود آهنگ ها اینجا کلیک کنید. آهنگ جدید و فوق العاده زیبای 25 باند ( تامین و عادل ) به نام از من نگذر.
لینکانه - مطالب ابر دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند
linkane.mihanblog.com/.../دانلود%20آهنگ%20از%20من%20نگذر%...
Translate this page
متن آهنگ از من نگذر. عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم. دو ر از چشات هر گز اروم نمیشم. عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه. تنهام نزار تا بی تو دنیام از هم نپاشه. تنهام نزار تا ...
آکورد 25 باند از من نگذر - سازسنتر
sazcenter.com › وبلاگ › نوشته‌ها › دانلود آکورد
Translate this page
دانلود آکورد 25 باند از من نگذر با لینک مستقیم از وبلاگ سایت سازسنتر بروزترین فروشگاه آلات موسیقی خرید گیتار الکتریک خرید ویولن الکتریک خرید دف.
دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند - گیتاریها
www.guitariha.ir/tag/دانلود+آهنگ+از+من+نگذر+از+25+باند
Translate this page
برچسب ها : آهنگ از من نگذر از 25 باند , دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند , نت آهنگ از من نگذر از 25 باند , ملودی آهنگ از من نگذر از 25 باند , متن آهنگ از من نگذر از 25 باند ...
از من نگذر-25باند - آپارات
▶ 2:17
www.aparat.com/v/BK0kV/از_من_نگذر-25باند
May 5, 2014
احسان اهنگی از 25 باند/از من نگذر/ نظر بدین لطفا/ ........... :-) از من نگذر-25باند گیتار , موسیقی , , احسان.
دانلود موزیک ویدیو 25 باند به نام از من نگذر - هامیـــلتون - رزبلاگ
hamilton.rozblog.com/.../دانلود+موزیک+ویدیو+25+باند+به+نام+از...
Translate this page
دانلود فول ویدیو ۲۵ باند دانلود کامل ترین آرشیو ویدیو ۲۵ باند شامل تمامی ویدیوهای رسمی , غیر رسمی , کنسرت , تیزر بیوگرافی : ۲۵بند نام یک…,دانلود موزیک ویدیو ...
دانلوداهنگ 25باند ازمن نگذرنمیتونم
newlovemusic.rzb.atesbr.ir/post484736.html
Translate this page
دانلود آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند – عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم،دور از چشات هرگز آروم نمی شم. دانلود آهنگ بسیار زیبا از من نگذر از گروه ۲۵ باند با پخش انلاین.
متن آهنگ از من نگذر از 25 باند :: متن آهنگ، دانلود آهنگ و متن عاشقانه
7text.ir/post/متن-اهنگ-از-من-نگذر-از-25-باند
Translate this page
Dec 8, 2013 - متن آهنگ "از من نگذر" عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم ...
دانلود آهنگ ۲۵ باند به نام از من نگذر
https://radiojavan.tv/دانلود-آهنگ-25-باند-به-نام-از-من-نگذر/
Translate this page
دانلود آهنگ 25 باند به نام از من نگذر Download Music By 25 Band Called Az Man Nagzar.
عاشقانه - متن ترانه از من نگذر گروه 25 باند - شیدای بی دل
aeji.blogfa.com/tag/متن-ترانه-از-من-نگذر-گروه-25-باند
Translate this page
عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم. عاشق شدن خوبه اگه عشقت تو باشه تنهام نگذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه. تنها نگذار تا بی تو دنیام از من ...
دانلود موزیک ویدیو از من نگذر 25 باند hd
tulaw.top/q/?q=دانلود+موزیک+ویدیو+از+من+نگذر+25+باند...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید امیر حسین وادیدار بنام نگذر از من Download New Music Amir Hossein Vadidar – Nagzar Az Man دانلود آهنگ جدید امیر حسین وادیدار به نام نگذر از من ...
جدیدترین آکوردهای گیتار - آکورد آهنگ بسیار احساسی "از من نگذر" از ...
www.bmbsoft.blogfa.com/post-79.aspx
Translate this page
آکورد آهنگ بسیار احساسی "از من نگذر" از 25باند (تامین و عادل). این یکی از اون ... لینک دانلود از من نگذر. Am Em Dm ... از مـــن نگذر نـمـیـتـونـم چــون وابستس به تو جونم.
دانلود موزیک ویدئو از من نگذر 25 باند | ویکی صدا
https://wikiseda.org/25+band/+video/az+man+naghozar
Translate this page
Mar 20, 2012 - دانلود ویدئو از من نگذر از 25 باند , پخش موزیک ویدئو از من نگذر , موزیک ویدئو , ویدئو,
دانلود فول ویدیو 25 باند با نام az man nagzar - 25BAND
25band-m.blogsky.com/1392/09/06/post-4/
Translate this page
Nov 27, 2013 - دانلود فول ویدیو 25 باند با نام az man nagzar - 25BAND - 25BAND TAGHDIM MIKONAD. ... دانلود موزیک ویدیو از من نگذر (az man nagzar) باند25.
گیتار - آکورد 25 باند
gitur7.blogfa.com/category/77/آکورد-25-باند
Translate this page
گیتار - آکورد 25 باند - آکوردهای گیتار تمامی خوانندگان. ... میبینمت میری ولی میری نمیبینی میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری. Em Am C ... 25 باند - از من نگذر.
تَلخ و شيرين - از من نگذر (25 باند)
moh3enm.blogfa.com/post-18.aspx
Translate this page
Nov 14, 2010 - از من نگذر نمیتونم. چون وابستست به تو جونم. مُحتاجم به نفسهاتو. آخه دور از دستات تو زندونم. دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند: دانلود موزیک ویدئو از من ...
تمام آهنگ های 25باند - دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید
mynextaraneh.com/tag/تمام-آهنگ-های-25باند/
Translate this page
گاهی‌ وقتا میچرخی دورو وره من/گاهی‌ وقتا همه جا خوبه واسه رقص/گاهی‌ وقتآآ فقط گاهی‌ وقتآآ گاهی‌ ... دانلود آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند با لینک مستقیم از سایت نکس ترانه.
۲۵ باند - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/۲۵_باند
Translate this page
از من نگذر; برسه ماه; بیا بیا; چقدر تنهایی بده; امشب میخوام; پاتو ریکو; وقت پرواز; وقت ... آنان ابتدا آهنگ «طوس» را ارائه دادند که مورد تشویق یاس (خواننده) قرار گرفت.
اهنگ از من نگذر - دنیای موزیک - بلاگفا
musicpost.blogfa.com/9103.aspx
Translate this page
دانلود با لینک غیر مستقیم <><><><><> متن آهنگ از من نگذر 25 باند : عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه
دانلود ویدئوهای 25 band بایگانی - وبلاگی برای تمام فصول
hesam-h.ir/blog/tag/دانلود-ویدئوهای-25-band/
Translate this page
Taminو A-del یک زوج هنری نسل جوان میباشند که فعالیت هنری خود را از اوایل سال ۸۸ با آهنگ و موزیک ویدئو “وقت پرواز” آغاز کرده اند. کار دوم آنها “از من نگذر” نام دارد.
آهنگ فوق العاده از من نگذر از 25band تامین و عادل + موزیک ویدئو - جورواجور
jorvajor.loxblog.ir/.../%20۲۵%20باند%20آهنگ%20از%20من%20نگ...
Translate this page
!!!اگه این آهنگ و دانلود نکنین نصف عمرتون که هیچی، تمام عمرتون برفناست! ... برچسب‌ها: آهنگ از من نگذر , آهنگ جدید , تامین و عادل , ۲۵ باند آهنگ , ۲۵ باند آهنگ از من نگذر ,
بیت سبک 25 باند بایگانی ~ دانلود بیت رپ|خرید بیت|موزیک بیکلام
www.ahangsaaz.com/tag/بیت-سبک-25-باند/
Translate this page
آهنگســــــــاز,دانلود بیت جدید,آموزش آهنگسازی,دانلود بیت آهنگ. ... بیت های فروشی. شما اینجا هستید : خانه _ آهنگساز » بیت سبک 25 باند ... دانلود و توضیحات در ادامه مطلب… ... Mahdi on آلبوم Step Up Revolutionشوما رو نمیدونم ولی من دانلود کردام همش بود.
.•**•. کد موزیک وبلاگ .•**•. - با صدای باند 25
codmusic.blogfa.com/category/108/با-صدای-باند-25
Translate this page
Jan 5, 2012 - كد آهنگ از من نگذر با صداي باند 25 l پخش اين موزيك l دانلود این آهنگ · كد آهنگ بِرِس ماه با صداي باند 25 l پخش اين موزيك l دانلود این آهنگ · كد آهنگ بيا ...
آکورد آهنگ از من نگذر از 25 باند - گیتاریها | نت
guitariha.rzb.ir/post/445
Translate this page
Feb 14, 2013 - برچسب ها : آهنگ از من نگذر از 25 باند , دانلود آهنگ از من نگذر از 25 باند , نت آهنگ از من نگذر از 25 باند , ملودی آهنگ از من نگذر از 25 باند , متن آهنگ از من ...
25 باند - از من نگذر HD - دانلود موزیک ویدیو ایرانی با کیفیت بالا و ...
https://www.mosicvideo.com/2010/07/25-hd_5045.html
Translate this page
Jul 23, 2010 - 25 باند - از من نگذر HD. 25 Band - Az Man Nagzar HD Video: Windows Media Video 9 1280x720 25.00fps 2500kbps. Audio: Windows Media ...
فول البوم ۲۵ باند - دانلود آهنگ جدید
yasdownload.ir/فول-البوم-۲۵-باند/
Translate this page
تمامی البوم ها و اهنگ های اجرا شده توسط ۲۵ باند برات جون میدم بازتاب کاری از من نگذر برسه ماه بیا بیا چقدر تنهایی بده فاصله خاطره.
۲۵ باند آهنگ از من نگذر - جورواجور - loxblog.Com
www.jorvajor.loxblog.net/.../%20۲۵%20باند%20آهنگ%20از%20من... - Translate this page
آهنگ فوق العاده از من نگذر از 25band تامین و عادل + موزیک ویدئو. نوشته شده ... !!!اگه این آهنگ و دانلود نکنین نصف عمرتون که هیچی، تمام عمرتون برفناست!!!! واقعا زیبا و ...
دانلود آهنگ 25 باند بنام ترس
iran3da.in/page/5/ - Translate this page
Mar 25, 2017 - ... آهنگ 25 باند بنام ترس. برای دانلود اهنگ 25 باند به همراه متن آهنگ به ادامه ی مطلب بروید… .... دانلود آهنگ 25 باند بنام از من نگذر. دسته بندی : 25 باند, ...
کــــدفـــــا - کد آهنگ 25 band
kodfa.blogfa.com/category/29/کد-آهنگ-25-band
Translate this page
Aug 1, 2012 - کــــدفـــــا - کد آهنگ 25 band - کد آهنگ،پیشواز،ایرانسل،کد وبلاگ،همراه ... کد آهنگ 25 band-از من نگذر ... کد پیشواز آلبوم من و بارون-بابک جهانبخش.
دانلود آهنگ 25 باند از پیشم میری - رها موزیک
www.rahamusic3.loxblog.com/.../دانلود%20آهنگ%2025%20باند%...
Translate this page
دانلود آهنگ جدید 25 باند از من نگذر. برترین آهنگ ها. دانلود آهنگ 25 ... نام آهنگ:از پیشم میری. خواننده: 2 باند. آلبوم: ... من نمیفهمم چرا باید بگی برنمیگردم. از پیشم میری.
Az man nagzar از من نگذر 25 Band - Smule
https://www.smule.com/song/25-band...من-نگذر.../arrangement
Translate this page
Sing 25 Band - Az man nagzar از من نگذر on Sing! Karaoke. Sing your favorite songs with lyrics and duet with celebrities. @ManiSsaSo . Az Man Nagzar 25 Band ...
آوای گیــــتــار - 25 باند
enjoyguitar.blogfa.com/post/102
Translate this page
باند - دارم یخ میزنمدانلود آهنگ : 25 باند - دارم یخ میزنم Bm Am C D Bm D C Em دارم یخ ... دانلود آهنگ : تهمينه (25 باند) و نيما علامه - روز جدايي ... 25 باند - از من نگذر
دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند 320 - مجله خبری مطلب ها
kick-up.ir/detail/5624c777aea9370b994191a710a2868a/article/4/
Translate this page
من نگذر 25 باند 320 دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند 320 آهنگ دانلود موزیک ویدیو.
25 Band - 'Hamishe Ba Hamim' MP3 - RadioJavan.com
https://www.radiojavan.com/mp3s/.../25-Band-Hamishe-Ba-Hamim
Translate this page
Aug 3, 2013 - 25 Band Enghad Bekhand 7,223,045 plays · 25 Band - 'Puerto ... Watch Music Video · Buy from iTunes · Download Now. Music: Unknown Band
دانلود آهنگ جدید همیشه با همیم گروه 25 بند 25band - hamishe ba hamim
www.farasoot.ir/.../دانلود+آهنگ+جدید+همیشه+با+همیم+گروه+25+بند...
Translate this page
گروه 25 باند دانلود متن آهنگ از من نگذر روز جدایی وقت پرواز خاطره ها همیشه با همیم باش تا ببینی یه باد خنک از پیشم میری,دانلود آهنگ جدید همیشه با همیم گروه 25 بند ...
دانلود اهنگ از من نگذر از 25 باند با کیفیت 320
www.download0ahang.ir/music-download.aspx?...دانلود_اهنگ_از_م...
Translate this page
دانلود اهنگ از من نگذر از 25 باند با کیفیت 320,دانلود اهنگ از من نگذر 25 باند با لینک مستقیم,دانلود موزیک ویدیو 25 باند از من نگذر نمیتونم,دانلود موزیک ویدیو از من ...
25 باند (اِی-دل و تامین) - ترانه، موسیقی، کلیپ و خوانندگان
musicandlyrics.persianblog.ir/post/3/
Translate this page
Feb 5, 2012 - ظاهرا ویدئوی "از من نگذر" در باکو و اطراف مشهد فیلمبرداری شده که بنا به خبر رجا ... لیست آهنگ های این دو- یا تامین با گروه های دیگر، همراه با توضیحات ...
دانلود آهنگ جدید احمد صفایی حادثه - جناب موزیک
www.jenabmusic.com/.../music-دانلود-آهنگ-جدید-احمد-صفایی-حادثه...
Translate this page
Jan 21, 2015 - دانلود آهنگ جدید احمد صفایی حادثه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین Download ... از من نگذر که نبودت یه حادثه ست واسه من هنوز نرفته پیر شدم داره ...
seanet: 25باند از من نگذر
60net.blogspot.com/2011/11/25.html
Translate this page
Nov 4, 2011 - 25باند از من نگذر ... 25 Band – Az Man Nagzar.mp3 3.2 MB Feb-04-11. 25 Band – Berese ... MB Feb-04-11. 25 Band – Emshab mikham.mp3 3.3 MB Feb-04-11 ... دانلود فیلم ایرانی جدید هفت پرده با کیفیت عالی و با لینک مستقیم. دانلود فیلم ... (1); آهنگ جدید و فوق العاده زیبای 25 باند با نام چقدر تنهایی بده .
دانلود موزیک ویدیو جدید 25 باند به نام انقدر بخند | کلاب میکس|آهنگ-فیلم ...
clubmix.ir/دانلود-موزیک-ویدیو-جدید-25-باند-نام/
Translate this page
Feb 13, 2017 - دانلود آهنگ جدید و زیبا و شنیدنی ۲۵ باند به نام انقدر بخند. Download New Song .... دانلود موزیک ویدیو جدید ۲۵ باند به نام انقد بخند – من و تو موزیک.
دانلود اهنگ بیا بیا از 25 باند با کیفیت 320
www.ahang-jadid.ir/music-download.aspx?...دانلود_اهنگ...باند...
Translate this page
اهنگ 25باند بیا بیا - دانلود اهنگ 25 باند بیا بیادانلود اهنگدانلود . ... دانلود اهنگ از من نگذر 25 باند با کیفیت 320-اهنگهای قدیمی سیاوش شمس. ... 25 BAND. دانلود اهنگ ..

















اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو