loading...

98music02

شب که میشه دنبال تو میگردمبا تو کسی نمیرسه به گردمشب که میشه دنبال تو میگردمکاشکی میشد بگیری دست سردمهر جا میرم تا یه نشونی از توپیدا کنم با عشق دورت بگردمهمون اول که گفتم که تا آخر باهاتموقتی بار سفر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 108 چهارشنبه 17 مرداد 1397

شب که میشه دنبال تو میگردم
با تو کسی نمیرسه به گردم

شب که میشه دنبال تو میگردم
کاشکی میشد بگیری دست سردم

هر جا میرم تا یه نشونی از تو
پیدا کنم با عشق دورت بگردم



همون اول که گفتم که تا آخر باهاتم
وقتی بار سفر بستی هی گفتم چشم به راهتم

با هم بستیم عهد و پیمون 
بمونیم تا همیشه


به تو گفتم گل نازم
بی تو بودن نمیشه

برو اما بدون اینجا 
که به یادت دل خوشم من

ولی ای کاش میدونستی 
که چه زجری میکشم من

شب که میشه دنبال تو میگردم
با تو کسی نمیرسه به گردم

شب که میشه دنبال تو میگردم
کاشکی میشد بگیری دست سردم

هر جا میرم تا یه نشونی از تو
پیدا کنم با عشق دورت بگردم








برچسب ها آهنگ شب که میشه سامان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو