loading...

98music02

آهنگ طبیب دردای من از افشین طبیــــب دردای من امیـــــد فردای منمحــــض رضای خدا بیا به بالین منطبیــــب دردات من امید فـــردات منمبیا به بالیـــن مــــن خودم پــــرستـارتمپرستار محبوبم محـــــرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 464 جمعه 19 مرداد 1397

آهنگ طبیب دردای من از افشین 




طبیــــب دردای من امیـــــد فردای من

محــــض رضای خدا بیا به بالین من


طبیــــب دردات من امید فـــردات منم

بیا به بالیـــن مــــن خودم پــــرستـارتم


پرستار محبوبم محـــــرم راز دلم

بیا که با تو بگم رازی که در دل دارم

منم اسیــــر توام اسیـــــــر عشق توام


خدا میدونه کـــه من همیــشه فکـر توام


امید فــردات منم طبیــــــب دردات منم

بیا به بالیـــن من خــــــــودم پرستارتم

امید فـــردای من طبـیــــــب دردای من

بیا به بـــالیــن من خــــودم پرستــــارتم








برچسب ها دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین رمیکس Remix متن آهنگ طبیب دردای من از افشین کد آهنگ پیشواز همراه اول طبیب دردای من از افشین کد آوای انتظار همراه اول طبیب دردای من از افشین دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل طبیب دردای من از افشین دانلود آهنگ طبیب دردای من از افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو