loading...

98music02

متن آهنگ  ترکی تنها هستم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ترکی تنها هستم,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم رمیکس Remix,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم کیفیت 320,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم,کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 شنبه 20 مرداد 1397

متن آهنگ  ترکی تنها هستم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ترکی تنها هستم,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم رمیکس Remix,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم کیفیت 320,دانلود آهنگ  ترکی تنها هستم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ترکی تنها هستم,کد آوای انتظار همراه اول  ترکی تنها هستم,

http://nakaman.net/22/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85.html

دانلود کلیپ غمگین ترکی تنها هستم

كلیپ ( آهنگ ) بسیار زیبا و غمگین كه حكایت از جدایی داره

پیشنهاد میكنم حتما دانلودش كنید

متن آهنگ کلیپ

فراموش شده ها فراموشكاران را نمی بخشند

تنها هستم .. از شب تنها تر

تنها هستم بی موقع…

رفتند یكی یكی..

کلیپ غمگین ترکی تنها هستم

درون وجودت درد میشود این اخرین نگاهم به توست

اسمت رو گذاشتم بدكاره بذار همیشه اینطور بمونه

این آخرین حرفم به تو

از خدات جواب بگیری..

کلیپ غمگین ترکی تنها هستم

.تنهایی مخصوص خداوند است در حد من نیست

پیش این و اون برم.. چه كسی به جای من گریه میكند؟..

چه كسی میسوزد چه كسی..؟..

 







برچسب ها متن آهنگ ترکی تنها هستم کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکی تنها هستم دانلود آهنگ ترکی تنها هستم رمیکس Remix دانلود آهنگ ترکی تنها هستم کیفیت 320 دانلود آهنگ ترکی تنها هستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترکی تنها هستم کد آوای انتظار همراه اول ترکی تنها هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو