loading...

98music02

 آهنگ عشق اول احمد صفایی - تکست موزیک» تنظیم : ( محمود صفایی )عشقِ اولم رو گرفتن شعرِ شبهام و ربودنحسی که برای من بود با دروغ ازم گرفتنمیگن هیچ عشقی تو دنیا مثِ عشقِ اولی نیستآره به خدا که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 116 یکشنبه 21 مرداد 1397

 آهنگ عشق اول احمد صفایی - تکست موزیک
» تنظیم : ( محمود صفایی )
عشقِ اولم رو گرفتن شعرِ شبهام و ربودن
حسی که برای من بود با دروغ ازم گرفتن
میگن هیچ عشقی تو دنیا مثِ عشقِ اولی نیست
آره به خدا که راسته عشقِ من ولی دیگه نیست
میگن هیچ عشقی تو دنیا مثِ عشقِ اولی نیست
آره به خدا که راسته عشقِ من ولی دیگه نیست


می خواستم ازت جدا شم ولی اشکات نمی ذاشتن
قلبِ من آروم نداشتش چه دلِ ساده ای داشتم

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثِ عشقِ اولی نیست
آره به خدا که راسته عشقِ من ولی دیگه نیست
می خواستم ازت جدا شم ولی اشکات نمی ذاشتن
قلبِ من آروم نداشتش چه دلِ ساده ای داشتم
ازم بریدی تویی که گفتی می مونی
بی تو می میرم تو که اینو خوب میدونی
بهم میگی که سختیِ این عشق دو روزِ
چطور تونستی بری که قلبم بسوزه

می شینم اینجا تا که آسمون به حالِ
دلِ غریبم همیشه هر دَم بباره
با رفتنِ تو دیگه هیچ وقت دل نمیدم
دیگه نمی خوام آخه از دنیا بریدم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو