loading...

98music02

آهنگ عشق اومده عباس قادری باز دوباره عشق اومدهدر خونه دلمو زدهآخه باز دوباره عشق اومدهدر خونه دلمو زدهمیخواد منو فریب بدهاما دیگه خام نمیشماسیر این دام نمیشمتصمیم من تا ابدهچوب این عشقو یه بارخور

♥حسـ ــین♥ بازدید : 191 یکشنبه 21 مرداد 1397

آهنگ عشق اومده عباس قادری

 باز دوباره عشق اومده
در خونه دلمو زده
آخه باز دوباره عشق اومده
در خونه دلمو زده
میخواد منو فریب بده
اما دیگه خام نمیشم


اسیر این دام نمیشم
تصمیم من تا ابده

چوب این عشقو یه بار
خورده این عاشق زار
پا گذاشته به فرار
تا صدای عشق میاد
من میگم نیا نیا
دل میگه هوار هوار
آره چوب این عشقو یه بار
خورده این عاشق زار
پا گذاشته به فرار
تا صدای عشق میاد
من میگم نیا نیا
دل میگه هوار هوار


این دفعه به چهره عشق نقاب زندگیه
به خیالش که نمیشناسمش این بلا کیه
این زمونه که هوس عشقو گذاشته زیر پا
عاشقی خودش یه جور نابودی و بچگیه
نابودی و بچگیه

چوب این عشقو یه بار
خورده این عاشق زار
پا گذاشته به فرار
تا صدای عشق میاد
من میگم نیا نیا
دل میگه هوار هوار

گفتن عاشقتم آسونه و هرکی میگه
نداره این جمله حرمت قدیما رو دیگه
گفتن عاشقتم آسونه و هرکی میگه
نداره این جمله حرمت قدیما رو دیگه
قدیما رو دیگه
قدیما رو دیگه
قدیما رو دیگه

چوب این عشقو یه بار
خورده این عاشق زار
پا گذاشته به فرار
تا صدای عشق میاد
من میگم نیا نیا
دل میگه هوار هوار
آره چوب این عشقو یه بار
خورده این عاشق زار
پا گذاشته به فرار
تا صدای عشق میاد
من میگم نیا نیا
دل میگه هوار هوار







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو