loading...

98music02

,    متن آهنگ معجزه کن خاتون من,    دانلود اهنگ گریه نکن از ابی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ خاتون من ابی,    دانلود آهنگ گریه نکن گریه نکن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 457 شنبه 27 مرداد 1397


,    متن آهنگ معجزه کن خاتون من
,    دانلود اهنگ گریه نکن از ابی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ خاتون من ابی
,    دانلود آهنگ گریه نکن گریه نکن از ابی
,    ریمیکس گریه نکن ابی
,    دانلود اهنگ ابی به نام گریه نکن خاتون من
,    دانلود آهنگ گریه نکن ابی در کنسرت
,    آسون نشو اي همسفر
,    گریه نکن ابی ویکی صدا
,   

آسون نشو ای همسفر

ویرون نشو ای در به در

منو بگیر از همهمه

منو به خلوتت ببر

معجزه کن خاتون من تولدی دوباره کن

منو ببر به حادثه شبو پر از شراره کن

ستاره پرپر میکنی ای نازنین گریه نکن

پروانه آتش میزنی تو اینچنین گریه نکن

گریه نکن ای شب زده ای شب نشین گریه نکن

گریه نکن گریه نکن خاتون هم گریز من

برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن

گریه نکن گریه نکن خاتون هم گریز من

برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن

برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن
http://www.gap8.ir/ebi-songs-82/







برچسب ها متن آهنگ معجزه کن خاتون من دانلود اهنگ گریه نکن از ابی با کیفیت 320 دانلود آهنگ خاتون من ابی دانلود آهنگ گریه نکن گریه نکن از ابی ریمیکس گریه نکن ابی دانلود اهنگ ابی به نام گریه نکن خاتون من دانلود آهنگ گریه نکن ابی در کنسرت آسون نشو اي همسفر گریه نکن ابی ویکی صدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو