loading...

98music02

متن آهنگ میلاد بابایی فرار کردم,دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول میلاد بابایی فرار کردم,دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول میل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 دوشنبه 29 مرداد 1397

متن آهنگ میلاد بابایی فرار کردم,دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول میلاد بابایی فرار کردم,دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد بابایی فرار کردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد بابایی فرار کردم,دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم,

http://www.persiantext.ir/12351/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html

متن آهنگ فرار کردم میلاد بابایی

Lyrics Music Milad Babaei Farar Kardam

متن آهنگ فرار کردم میلاد بابایی

 

ترانه و شعر آهنگ فرار کردم میلاد بابایی

من با همه دلبستیگم قیده همه چیرو زدم حرفه دلم نیست اما تو باور کن

بعده تو خیلی با خودم بدکردمو بدترشدم کمک کن این دوری و راحت تر کن

دیگه نیا تو زندگیم ما خیلی از هم دوریم فقط برو اینو بدون به دوری مجبوریم

رفتنتو یادم نیار یادم نیار اون روزارو باید پاک کنم از ذهنم یاد گذشته هارو

تکست آهنگ فرار کردم میلاد بابایی

هیشکی مثه تو نشد از همه یه جوری فرار کردم یه چیزایی ازت دیدم که دیگه بر نمیگردم

من اشتباه کردم انتخاب کردم تو رو هر کی انتخاب کرد تو رو انتخابش کن برو

دیگه نیا تو زندگیم ما خیلی از هم دوریم فقط برو اینو بدون به دوری مجبوریم

رفتنتو یادم نیار یادم نیار اون روزارو باید پاک کنم از ذهنم یاد گذشته هارو , فرار کردم

**







برچسب ها متن آهنگ میلاد بابایی فرار کردم دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول میلاد بابایی فرار کردم دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد بابایی فرار کردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد بابایی فرار کردم دانلود آهنگ میلاد بابایی فرار کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو