loading...

98music02

,    متن اهنگ میلاد بابایی امکانش هست,    اکورد اهنگ امکانش هست میلاد بابایی,    دانلود اهنگ امکانش هست از میلاد بابایی,    متن امکانش هست م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 205 دوشنبه 29 مرداد 1397


,    متن اهنگ میلاد بابایی امکانش هست
,    اکورد اهنگ امکانش هست میلاد بابایی
,    دانلود اهنگ امکانش هست از میلاد بابایی
,    متن امکانش هست میلاد بابایی
,    بگو دوستت دارم اگه امکانش هست
,    اکورد امکانش هست میلاد بابایی
,    آکورد امکانش هست میلاد بابایی
,    متن اهنگ اگه امکانش هست میلاد بابایی
,    آهنگ میلاد بابایی قلبم
,   

http://www.faratext.com/3198/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D9%87%D8%B3%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html

 

متن آهنگ امکانش هست میلاد بابایی
Lyrics Music Milad Babaei Emkanesh Hast

متن آهنگ امکانش هست میلاد بابایی

 

ترانه و شعر آهنگ امکانش هست میلاد بابایی

واسه چند دقیقه هم شده با قلبم سر کن امتحانیم شده عشقه منو باور کن
شاید این عاشق دیوونه ی وابسته بهت بشه احساسه تو تصمیم نهاییه دلت

امتحانیم شده میشه دلتنگم شی با دلم کاری کنی که بر نیاد از هر کی
بر نیاد از هر کی که بر نیاد از هر کی بر نیاد از هر کی

با تو بارون با تو خواهش با تو آرامش هست بگو دوست دارم اگه امکانش هست
با تو بارون با تو خواهش با تو آرامش هست بگو دوست دارم اگه امکانش هست

تکست آهنگ امکانش هست میلاد بابایی

با منو دیوونگیم حفظ نکن فاصلتو نظرت شاید عوض شه امتحان کن دلتو
خوابی و تا صبح حس نمیکنی تب منو شب بخیر ولی خدا بخیر کنه شبه منو

با تو بارون با تو خواهش با تو آرامش هست بگو دوست دارم اگه امکانش هست
با تو بارون با تو خواهش با تو آرامش هست بگو دوست دارم اگه امکانش هست

**







برچسب ها متن اهنگ میلاد بابایی امکانش هست اکورد اهنگ امکانش هست میلاد بابایی دانلود اهنگ امکانش هست از میلاد بابایی متن امکانش هست میلاد بابایی بگو دوستت دارم اگه امکانش هست اکورد امکانش هست میلاد بابایی آکورد امکانش هست میلاد بابایی متن اهنگ اگه امکانش هست میلاد بابایی آهنگ میلاد بابایی قلبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو