loading...

98music02

دانلود آهنگ قلب منه نمیزنه,اهنگ قلب منه,دانلود اهنگ یادته از مروارید,اهنگ قلب منه قلب منه,دانلود اهنگ جدید مروارید یادته,دانلود آهنگ مروارید به نام یادته,دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه از مروارید,متن اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 285 پنجشنبه 01 شهریور 1397

دانلود آهنگ قلب منه نمیزنه
,
اهنگ قلب منه
,
دانلود اهنگ یادته از مروارید
,
اهنگ قلب منه قلب منه
,
دانلود اهنگ جدید مروارید یادته
,
دانلود آهنگ مروارید به نام یادته
,
دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه از مروارید
,
متن اهنگ یادته مروارید
,
دانلود اهنگ قلب منه دست توئه

منو دادی چقدر تغییرم همیشه که اینجوری نمیمونه
فکرت منو کشت فکرت منو پاک کرد دیوونه
بگو حرفاتو یادته یا نه قبل رفتن من و داغون کرد
الا پشیمونم بگو یادته یا نه به تو گفتم منم ادمم
قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم
الان این ابرا توی اسمونن تنهایی یه لحظه میشینه با من
دل من صافه ولی کوه دردم توی قلب تو خونه کردم من
محکمم نمیگذرم از تو منم ادمم

http://behtaraneh.ir

قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم
امشبم مثل هر شب تار و مار توی خرابه های خاطرات
گم میشم من لابه لای عکسا میگردم تو اون لحظات ثابت ماه
چقدر خوب بودن رابطه ها ولی الان
قلب منه نمیزنه برا کسی نمیشکنه اونم خوابه میدونم
قلب توئه دست منه برای من هی میزنه حیف که من داغونم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ قلب منه نمیزنه اهنگ قلب منه دانلود اهنگ یادته از مروارید اهنگ قلب منه قلب منه دانلود اهنگ جدید مروارید یادته دانلود آهنگ مروارید به نام یادته دانلود اهنگ قلب منه نمیزنه از مروارید متن اهنگ یادته مروارید دانلود اهنگ قلب منه دست توئه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو