loading...

98music02

دانلود آهنگ رضایا دیوونه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول رضایا دیوونه,کد آهنگ پیشواز همراه اول رضایا دیوونه,دانلود آهنگ رضایا دیوونه کیفیت 320,دانلود آهنگ رضایا دیوونه,متن آهنگ رضایا دیوونه,کد آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 143 پنجشنبه 01 شهریور 1397

دانلود آهنگ رضایا دیوونه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول رضایا دیوونه,کد آهنگ پیشواز همراه اول رضایا دیوونه,دانلود آهنگ رضایا دیوونه کیفیت 320,دانلود آهنگ رضایا دیوونه,متن آهنگ رضایا دیوونه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضایا دیوونه,

http://forum.persianseven.ir/t224325.html

 

متن آهنگ دیوونه


می دونی وقتی نیستی، دل من می شه غمگین وخسته

دوتا چشمای گریونم، اگه بری کم کم می شه بسته

آسمون بی تو می باره، دلم از بارون بیزاره

دل من ای بیچاره، بری روزای تکراری

چه شبای بی قراری، اینا رو واسم خاطره می زاری

نمی خوام هیچکی بدونه، دلم واسه چی می خونه

دل من ای دیوونه، دیوونه دل بیقراره

آروم نداره تو رو دوست داره، می مونه با تو همیشه

بی تو نمی شه، دلم چی می شه دیوونه







برچسب ها دانلود آهنگ رضایا دیوونه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول رضایا دیوونه کد آهنگ پیشواز همراه اول رضایا دیوونه دانلود آهنگ رضایا دیوونه کیفیت 320 دانلود آهنگ رضایا دیوونه متن آهنگ رضایا دیوونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضایا دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو