loading...

98music02

متن ترانه جدید محسن ابراهیم زاده به نام مرحم جان New Lyrics By Mohsen Ebrahimzadeh Called Marhame Jan تکست جدیدترین آهنگ منتشر شده از محسن ابراهیم زاده         م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 چهارشنبه 07 شهریور 1397

متن ترانه جدید محسن ابراهیم زاده به نام مرحم جان

New Lyrics By Mohsen Ebrahimzadeh Called Marhame Jan

تکست جدیدترین آهنگ منتشر شده از محسن ابراهیم زاده

 

مرحم جان

 

 

 

مرحم جان من تویی جان جهان من تویی

ورد زبان من تویی عیان تو منم

 

مهره مار من تویی چشم خمار من تویی

ایل و تبار من تویی جان جوان تو منم

جان جوان تو منم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

زلف کمند تویی حال دل پسند من تویی

بند بند بند من تویی حال دل پسند تو منم

مهره مار من تویی چشم خمار من تویی

ایل و تبار من تویی جان جوان تو منم

جان جوان تو منم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

جان جوان تو منم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

به دستم به دستم کار دادی دستم

که مستم که مستم تو که باشی هستم

 

***

http://www.persiantext.ir/18474/text-marhame-jan.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو