loading...

98music02

,    دانلود اهنگ من با توام عزیزم اسم منو صدا کن,    دانلود آهنگ با تو کاوه یغمایی 320,    دانلود آهنگ ميبينمت هنوزم كاوه يغمايي,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 شنبه 10 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ من با توام عزیزم اسم منو صدا کن
,    دانلود آهنگ با تو کاوه یغمایی 320
,    دانلود آهنگ ميبينمت هنوزم كاوه يغمايي
,    دانلود آهنگ کاوه یغمایی جاده
,    اکورد اهنگ میبینمت هنوزم کاوه یغمایی
,    دانلود آلبوم سکوت سرد کاوه یغمایی
,    دانلود آهنگ کاوه یغمایی مترسک
,    آکورد آهنگ من با توام عزیزم کاوه یغمایی
,    دانلود آهنگ کاوه یغمایی سفر
,   

دانلود آهنگ می بینمت هنوز از کاوه یغمایی با متن ترانه شعر

 

آهنگ جدید و شنیدنی کاوه یغمایی به ناممی بینمت هنوزبسیار جالب و شنیدنی که این کار رو بسیار جالب اجرا کرده و میتوان گفت که یکی از بهترین آهنگ های این آلبوم هست . بهترین کار کاوه یغمایی است که تمامی کسانی که این آهنگ را دانلود رایگان از همین سایت انجام میدند از این آهنگ راضی هستند.شما میتوانید تمامی آهنگ های همین خواننده را از همین سایت دانلود کنید.

 

 

 

متن ترانه شعر می بینمت هنوز از کاوه یغمایی

 

 *****دهکده موزیک****

 

تو با منی، حس می کنمت
همین جا روبروی خودم
صداتو می شنوم همه جا
یا شاید من دیوونه شدم
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

 

 *****دهکده موزیک****

 



{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا هوای تو تو خونه ست
چرا با تو حرف می زنم هر روز
نگو تو دلت این دیوونه ست
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

می بینمت کنارم

 


http://www.dehkademusic.ir/fa/downloadmusic/love/music/1062/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%AA-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%88%D9%87-%DB%8C%D8%BA%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

 







برچسب ها دانلود اهنگ من با توام عزیزم اسم منو صدا کن دانلود آهنگ با تو کاوه یغمایی 320 دانلود آهنگ ميبينمت هنوزم كاوه يغمايي دانلود آهنگ کاوه یغمایی جاده اکورد اهنگ میبینمت هنوزم کاوه یغمایی دانلود آلبوم سکوت سرد کاوه یغمایی دانلود آهنگ کاوه یغمایی مترسک آکورد آهنگ من با توام عزیزم کاوه یغمایی دانلود آهنگ کاوه یغمایی سفر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو