loading...

98music02

متن آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو راهتو سد نمیکنم نمیگم از اینجا برو فقط یکم غریبه شو این همه آشنا نرو هرکاری کردم عشق من عادت نشه آخر نشد هر چی زمان بیشتر گذشت بدتر شد و بهتر نشد به تو رسید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 چهارشنبه 14 شهریور 1397

متن آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو

راهتو سد نمیکنم نمیگم از اینجا برو

فقط یکم غریبه شو این همه آشنا نرو

هرکاری کردم عشق من عادت نشه آخر نشد

هر چی زمان بیشتر گذشت بدتر شد و بهتر نشد

به تو رسیدن واسه من اگرچه خیلی ساده بود

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

http://www.jenabmusic.com

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

شعر آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو

نمیدونم که چی می خواد این آدما از جون من

حالا که من دورم ازت همه شبیه تو شدن

هر کسی به جای تو بود قلب من نمیسوزوند

به جای من هر کسی بود یه لحظه همرات نمیموند

به تو رسیدن واسه من اگرچه خیلی ساده بود

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو